Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeciwnika granatem otwiera się menu.


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Fire Blader

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Posted 19.03.2014 09:06

Witam, jak zrobić gungame, żeby po zabiciu przeciwnika granatem otwiera się menu głosowania następnej mapy.

 

Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1,535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Posted 19.03.2014 09:30

Skoro w gungame mozna miec tylko jedną broń, to można bez problemu sprawdzać w DeathMsg, czy get_user_weapon to HE. Można też zastosować funkcję user_has_weapon.

Jeśli jednak przy po zabójstwie jeszcze nie przydzieli kolejnego HE, radzę przyspieszyć czas przydzielenia HE, lub też skorzystać z CurWeapon, który będzie przy każdej zmianie broni sprawdzał, czy ta broń to HE. Wtedy można będzie dodać jakąś zmienną, dzięki której, jeśli będzie true, rozpocznie się vote

Tutaj próbka z DeathMsg:

public DeathMsg()
{
new zabojca = read_data(1);
 
if(get_user_weapon(zabojca) == CSW_HEGRENADE)
{
///wywolywanie vote
}
}

  • +
  • -
  • 2




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users