12 klas proszę min oficer
hilp
17.03.2014
Nazwa: Alkaida
Opis: Nie traci obrazen od upadku, 1/4 na natychmiastowe zabicie z he.
Bronie: ak47, he
Inteligencja: 0
Zdrowie:15
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Nazwa: Komandos
Opis: Natychmiastowe zabicie z noza oraz przeladowanie amunicji.
Bron: deagl
Inteligencja:5
Zdrowie:40
Wytrzymałość:5
Kondycja:60
Nazwa:Snajper
Opis: 170% obrazen z awp, obrazenia nie sa oslabiane przez wytrzymalosc przeciwnika.
Inteligencja tez ma brac dodatkowe obrazenia 1pkt=1dmg wiecej
Bron:awp, deagl
Inteligencja:0
Zdrowie:20
Wytrzymałość:10
Kondycja:10
Nazwa:Szturmowiec
Opis:Pelny magazynek za kazde zabojstwo.
Bron:ak47, m4a1
Inteligencja:0
Zdrowie:10
Wytrzymałość:10
Kondycja:-5
Nazwa: Rusher
Opis: Inteligencja zabiera dodatkowe obrazenia, co runde 4 sek niewidki.
Bron:m3, fiveseven
Inteligencja:5
Zdrowie:20
Wytrzymałość:0
Kondycja:40
Nazwa:Oficer
Opis: 1/6 szansy na oslepienie wroga, za kazde zabojstwo dodatkowe 20 expa i 20 hp.
Bron:p90
Inteligencja:0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:0
Kondycja:0
Nazwa: Szeregowy
Opis:Wbudowany ogranicznik rozrzutu, odbija 3 pociski co runde.
Bron:famas
Inteligencja:0
Zdrowie:5
Wytrzymałość:10
Kondycja:5
Nazwa:Sierzant
Opis:Podczas stania jego widocznosc spada do 10, 1/2 na natychmiastowe zabocie ze scouta.
Bron:scout, smokegrenade
Inteligencja:0
Zdrowie:40
Wytrzymałość:0
Kondycja:10
Nazwa:Wsparcie Ogniowe
Opis: Posiada 2 rakiety o duzej mocy, 1/5 na odbicie pocisku.
Rakieta ma miec 35 dmg.
Bron: mp5
Inteligencja:0
Zdrowie:15
Wytrzymałość:20
Kondycja:0
Nazwa:Mag
Opis:Widzi niewidzialnych, nie slychac jego krokow, ma 15% dodatkowych obrazen z galila.
Bron:galil, p228
Inteligencja:0
Zdrowie:20
Wytrzymałość:5
Kondycja:5
Opis: Nie traci obrazen od upadku, 1/4 na natychmiastowe zabicie z he.
Bronie: ak47, he
Inteligencja: 0
Zdrowie:15
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 10
Nazwa: Komandos
Opis: Natychmiastowe zabicie z noza oraz przeladowanie amunicji.
Bron: deagl
Inteligencja:5
Zdrowie:40
Wytrzymałość:5
Kondycja:60
Nazwa:Snajper
Opis: 170% obrazen z awp, obrazenia nie sa oslabiane przez wytrzymalosc przeciwnika.
Inteligencja tez ma brac dodatkowe obrazenia 1pkt=1dmg wiecej
Bron:awp, deagl
Inteligencja:0
Zdrowie:20
Wytrzymałość:10
Kondycja:10
Nazwa:Szturmowiec
Opis:Pelny magazynek za kazde zabojstwo.
Bron:ak47, m4a1
Inteligencja:0
Zdrowie:10
Wytrzymałość:10
Kondycja:-5
Nazwa: Rusher
Opis: Inteligencja zabiera dodatkowe obrazenia, co runde 4 sek niewidki.
Bron:m3, fiveseven
Inteligencja:5
Zdrowie:20
Wytrzymałość:0
Kondycja:40
Nazwa:Oficer
Opis: 1/6 szansy na oslepienie wroga, za kazde zabojstwo dodatkowe 20 expa i 20 hp.
Bron:p90
Inteligencja:0
Zdrowie:30
Wytrzymałość:0
Kondycja:0
Nazwa: Szeregowy
Opis:Wbudowany ogranicznik rozrzutu, odbija 3 pociski co runde.
Bron:famas
Inteligencja:0
Zdrowie:5
Wytrzymałość:10
Kondycja:5
Nazwa:Sierzant
Opis:Podczas stania jego widocznosc spada do 10, 1/2 na natychmiastowe zabocie ze scouta.
Bron:scout, smokegrenade
Inteligencja:0
Zdrowie:40
Wytrzymałość:0
Kondycja:10
Nazwa:Wsparcie Ogniowe
Opis: Posiada 2 rakiety o duzej mocy, 1/5 na odbicie pocisku.
Rakieta ma miec 35 dmg.
Bron: mp5
Inteligencja:0
Zdrowie:15
Wytrzymałość:20
Kondycja:0
Nazwa:Mag
Opis:Widzi niewidzialnych, nie slychac jego krokow, ma 15% dodatkowych obrazen z galila.
Bron:galil, p228
Inteligencja:0
Zdrowie:20
Wytrzymałość:5
Kondycja:5