[ROZWIĄZANE] Includowanie fakemeta_util w...
Najlepsza odpowiedź Klakier 16.03.2014 22:03
Porównaj sobie (takie same)
Stock z fakemety_util:
stock fm_give_item(index, const item[]) { if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10)) return 0; new ent = fm_create_entity(item); if (!pev_valid(ent)) return 0; new Float:origin[3]; pev(index, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); new save = pev(ent, pev_solid); dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index); if (pev(ent, pev_solid) != save) return ent; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent); return -1; }Przejdź do postu
Rivit
16.03.2014
Witam
Ostatnio modyfikowałem silnik CoD i potrzebna mi była funkcja z fakemety_util. No to dodałem. I przy kompilacji error.
symbol already defined "fm_give_item".
Czy ten stock z CoD'a jest identyczny jak ten z fakemety? (znaczy czy też będzie działał prawidłowo)
Najlepsza odpowiedź
Klakier
16.03.2014
Porównaj sobie (takie same)
Stock z fakemety_util:
stock fm_give_item(index, const item[]) { if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10)) return 0; new ent = fm_create_entity(item); if (!pev_valid(ent)) return 0; new Float:origin[3]; pev(index, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_origin, origin); set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN); dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent); new save = pev(ent, pev_solid); dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index); if (pev(ent, pev_solid) != save) return ent; engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent); return -1; }
dasiek
17.03.2014
ja po prostu nie wierzę w Twoje posty... Nie rozumiem czy to tak trudno jest otworzyć plik fakemeta_util , ctrl+f i znaleźć + przeanalizować?
To skoro takie same to dlaczego twórcy nie zrobili tego przez fakemete?
"twórca". czasem nie ma sensu includować giganta z funkcjami. Skoro plik zawiera przykładowo 50 ogromnych funkcji a nam jest potrzebna jedna z nich można ją spokojnie skopiować do samego pluginu i korzystać. W takiej operacji po skompilowaniu mamy jedną , a nie 50 funkcji z których 49 nie korzystamy.
a może to po prostu "twórca"...