←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Includowanie fakemeta_util w...


Najlepsza odpowiedź Klakier 16.03.2014 22:03

Porównaj sobie (takie same)

Stock z fakemety_util:

 

stock fm_give_item(index, const item[]) {
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
 
new ent = fm_create_entity(item);
if (!pev_valid(ent))
return 0;
 
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
 
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
 
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
 
return -1;
}
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 16.03.2014

Witam

Ostatnio modyfikowałem silnik CoD i potrzebna mi była funkcja z fakemety_util. No to dodałem. I przy kompilacji error.

symbol already defined "fm_give_item".

 

Czy ten stock z CoD'a jest identyczny jak ten z fakemety? (znaczy czy też będzie działał prawidłowo)

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Klakier - zdjęcie Klakier 16.03.2014

Porównaj sobie (takie same)

Stock z fakemety_util:

 

stock fm_give_item(index, const item[]) {
if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
return 0;
 
new ent = fm_create_entity(item);
if (!pev_valid(ent))
return 0;
 
new Float:origin[3];
pev(index, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_origin, origin);
set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
 
new save = pev(ent, pev_solid);
dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
if (pev(ent, pev_solid) != save)
return ent;
 
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
 
return -1;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 17.03.2014

To skoro takie same to dlaczego twórcy nie zrobili tego przez fakemete?

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 17.03.2014

ja po prostu nie wierzę w Twoje posty... Nie rozumiem czy to tak trudno jest otworzyć plik fakemeta_util , ctrl+f i znaleźć + przeanalizować?  :facepalm:

 


To skoro takie same to dlaczego twórcy nie zrobili tego przez fakemete?

 

"twórca". czasem nie ma sensu includować giganta z funkcjami. Skoro plik zawiera przykładowo 50 ogromnych funkcji a nam jest potrzebna jedna z nich można ją spokojnie skopiować do samego pluginu i korzystać. W takiej operacji po skompilowaniu mamy jedną , a nie 50 funkcji z których 49 nie korzystamy.

a może to po prostu "twórca"...

Odpowiedz
Zablokowany