Witam bardzo proszę o przerobienie pluginu cytaty.amxx na dhudmessage zamiast zwykłego hudmessage po to by napis nie znikał gdy pojawi się inny napis hud. Hud ma wyświetlać się po śmerci przez 20 sekund.
http://amxx.pl/topic...or-hud-message/
/* Script generated by Pawn Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csx> #define PLUGIN "Cytaty" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" #define MAX_CYTAT_LEN 256 #define CYTATY_END "----end----" new Array:szCytatyHandle, SyncHudObj, pCvarBlack, gMsgScreenFade; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) szCytatyHandle = ArrayCreate(MAX_CYTAT_LEN,32); SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); pCvarBlack = register_cvar("cytaty_black_screen","1"); gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"); loadCytaty() } public loadCytaty(){ new szConfig[256]; formatex(szConfig [ get_configsdir(szConfig,charsmax( szConfig ) ) ], charsmax( szConfig ) , "/cytaty.ini",szConfig); new szNewCytat[MAX_CYTAT_LEN],szLine[MAX_CYTAT_LEN],iLen; for(new i=0;read_file(szConfig, i, szLine, charsmax( szLine ), iLen);i++){ if(szLine[0] == '/' || szLine[0] == '#'){ continue; } if(equal(szLine,CYTATY_END)){ ArrayPushString(szCytatyHandle,szNewCytat); szNewCytat = ""; continue; } add(szNewCytat,MAX_CYTAT_LEN - 1,szLine); } } public client_death(iKiller,iVictim,weapon,hitplace,TK) { if(!iKiller || !iVictim || !is_user_connected(iVictim) || iKiller == iVictim || TK) return ; new szCytat[MAX_CYTAT_LEN]; ArrayGetString(szCytatyHandle,random_num( 0 , ArraySize(szCytatyHandle) - 1 ) , szCytat , MAX_CYTAT_LEN ); if(get_pcvar_num(pCvarBlack)) Display_Fade(iVictim,(1<<12) * 3,(1<<12) * 5,0x0001,0,0,0,255) set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.17, 0, 6.0, 20.0, 0.1, 0.2, 2) ShowSyncHudMsg(iVictim, SyncHudObj, szCytat); } public plugin_end(){ ArrayDestroy(szCytatyHandle); } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; message_begin( MSG_ONE, gMsgScreenFade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); return PLUGIN_CONTINUE; }
Dziękuje