RPG Mod
Adrenaline
01.08.2009
Witam !
Mój problem dotyczy tego samego co w poprzednim temacie, kompilacji tak występuje mianowicie taki problem podczas kompilowania w amx studio
Nazwa Pluginu : RPGx Beta 1.1
Plugin:http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=95350
Download:http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=95350
Znajduje się tam 5 linków, te pliki sma znajdują się w RPGx BETA 1.1.zip
To ta linijka:#include <rpgx>
Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu z kompilacją : )
Liczę na pomoc R3X
To jeden z plików SMA
Plik rpgx.inc znajduje się w linku download
Mój problem dotyczy tego samego co w poprzednim temacie, kompilacji tak występuje mianowicie taki problem podczas kompilowania w amx studio
Nazwa Pluginu : RPGx Beta 1.1
Plugin:http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=95350
Download:http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=95350
Znajduje się tam 5 linków, te pliki sma znajdują się w RPGx BETA 1.1.zip
Error: Cannot read from file: "rpgx" on line 3 Compilation aborted. Could not locate output file C:UsersdfdfDesktopRPGx BETA 1.1addons/amxmodx/scriptingrpgx_upgrade_bouncybullets.amx (compile failed).
To ta linijka:#include <rpgx>
Prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu z kompilacją : )
Liczę na pomoc R3X
To jeden z plików SMA
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <rpgx>
new upgrade_id;
public plugin_init()
register_plugin("BouncyBullets RPGx Upgrade", "1.1", "roflmao456");
public RPGx_OnPluginReady(){
upgrade_id = RPGx_MakeUpgrade("BouncyBullets", 5, 15, 20);
}
public RPGx_OnPlayerHurt(victim, attacker, damage){
new level = RPGx_GetUpgradeLevel(attacker, upgrade_id);
if(level){
static Float:velocity[3];
fm_get_user_velocity(victim, velocity);
velocity[0] *= float(level * 125);
velocity[1] *= float(level * 125);
velocity[2] *= float(level * 125);
RPGx_SetVelocity(victim, velocity);
}
}
Plik rpgx.inc znajduje się w linku download
R3X
01.08.2009
To samo co poprzednio - rpgx.inc skopiuj do amxmodx/scripting/include/
Pliki dołączane przez <> np.
są wyszukiwane przez kompilator pod adresem
Pliki dołączane przez ""
Pliki dołączane przez <> np.
#include <amxmodx>
są wyszukiwane przez kompilator pod adresem
sam kompilator masz w amxmodx/scripting/, plik rpgx.inc musi znaleźć się właśnie w tym include poniżej kompilatora.include/
Pliki dołączane przez ""
#include "moj_plik.inl"są wyszukiwane w folderze, w którym umiejscowiony jest kompilowany plik .sma.
Adrenaline
01.08.2009
Tyle , że ja mam ten plik tam .. , i nadal to samo
@ Sory
Jednak nie, coś zrobiłem i nagle zaczęło iść , narazię jest ok
Daje pomógł
@ Sory
Jednak nie, coś zrobiłem i nagle zaczęło iść , narazię jest ok
Daje pomógł
R3X
01.08.2009
Jak chcesz nowe rozszerzenie to pisz widzę, że fajnie daje się to modyfikować, musisz tylko opisać jak ma działać nowa moc