Inne "impulsy" z client_impulse
MAGNET
13.03.2014
Chcialbym sie zapytac, gdzie moge znalezc liste impulsow z client_impulse
Dzieki I pzdr
Gość_21977_* 27.03.2014
100 i 201 są jedynymi w SDK, ale nie jedynymi w grze.
Chociażby 1 na obserwatorze – dołączenie do gry (w tr. dev. i z wł. cheatami dev. i to jeszcze z czasów 1.5).
Aczkolwiek "listy" nie znam i najprawdopodobniej nie poznam nawet, gdybym miał kod źródłowy klienta.
Seba 27.03.2014
100 i 201 są jedynymi w SDK, ale nie jedynymi w grze.
Chociażby 1 na obserwatorze – dołączenie do gry (w tr. dev. i z wł. cheatami dev. i to jeszcze z czasów 1.5).
Czyli co, jednak sa ale ich nie ma? Pierw wytykasz mi ze nie mam racji a zaraz mi ja przyznajesz.
Idac Twoim tokiem rozumowania lista powinna byc rozmiaru zasiegu zmiennych, bo przeciez mozna ich uzyc ale co z tego jak nic nie robia ?
Edited by Seba, 27.03.2014 12:49.
Gość_21977_* 27.03.2014
Czekaj, czekaj. Co robię?
Napisałem, że istnieją inne impulsy używane w CS, których nie ma w SDK, aczkolwiek nie znam wszystkich.
Podałem Ci także przykład impulsu, którego nie uwzględniłeś w swojej odpowiedzi, nigdzie nie przyznałem Ci racji.
Przyznałem jedynie, że nie jestem w stanie podać pełnej listy, gdyż jej nie znam, a pisanie, że "nie są używane" podczas, gdy są używane minimum przy każdym dołączeniu gracza do gry musiałem sprostować.
Pisząc, że czegoś nie ma, zawsze licz się z tym, że ktoś wie coś, czego Ty nie wiesz i uzupełni Twoją wiedzę.
Gość_21977_* 28.03.2014
Aktualizacja odnośnie tematu "Moje konto na forum" #131347 @ 31
Odnośnie pozornej "subiektywności", załączam oficjalną wypowiedź pracownika Valve, w której potwierdza istnienie w CS 1.6 impulsu innego, niż 100 czy 201, tj. 101,
co bezpośrednio świadczy o tym, że Seba najzwyczajniej się myli i jego zarzut jest bezpodstawny:
//github.com/ValveSoftware/halflife/issues/264#issuecomment-13735938
alfred-valve commented a year ago
impulse 101 credits you with $16k, it didn't let you rebuy anywhere. I just checked with a local listen server and it is working correctly for me.