Witam
Dzisiaj mój problem wygląda następująco:
Nie wywołuje mi się menu po wpisaniu komendy (właściwie to nie mam pewności, czy kod jest napisany dobrze):
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> #include <fun> #include <engine> #define PREFIX "4FunPoints" #define MENU1 //#define MENU2 new blokada[33]; new punkty[33]; new obrazenia[33]; new pancerz[33]; new grawitacja[33]; new niewidka[33]; new zdrowie[33]; public plugin_init() { register_plugin("x", "xx", "xxx"); register_clcmd("say /funpoints", "Odblokuj"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "BlokadaSprawdz", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","Fun_Pancerz_Obrazenia",0); } public BlokadaSprawdz(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); set_user_gravity(id, 1.0) if(!blokada[id]) { obrazenia[id] = 0; pancerz[id] = 0; grawitacja[id] = 0; niewidka[id] = 0; zdrowie[id] = 0; punkty[id] = 5; FUN(id) } } public Odblokuj(id) { blokada[id] = 0; Zaladuj(id) FUN(id) } public FUN(id) { if(blokada[id]) { ColorChat(id, GREEN, "[%s] ^x01 COS", PREFIX) return PLUGIN_HANDLED; } new tytul[25]; formatex(tytul, charsmax(tytul), "\rFun\yPoints \w%i :D", punkty[id]); new menu = menu_create(tytul, "FUN_Handler"); #if defined MENU1 menu_additem(menu, "\rFUN \wObrazenia %s %s %s", obrazenia[id] == 1 ? "\y|":"\r|", obrazenia[id] == 2 ? "\y||":"\r||", obrazenia[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||"); menu_additem(menu, "\rFUN \wPancerz %s %s %s", pancerz[id] == 1 ? "\y|":"\r|", pancerz[id] == 2 ? "\y||":"\r||", pancerz[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||"); menu_additem(menu, "\rFUN \wGrawitacja %s %s %s", grawitacja[id] == 1 ? "\y|":"\r|", grawitacja[id] == 2 ? "\y||":"\r||", grawitacja[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||"); menu_additem(menu, "\rFUN \wNiewidka %s %s %s", niewidka[id] == 1 ? "\y|":"\r|", niewidka[id] == 2 ? "\y||":"\r||", niewidka[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||"); menu_additem(menu, "\rFUN \wzdrowie %s %s %s", zdrowie[id] == 1 ? "\y|":"\r|", zdrowie[id] == 2 ? "\y||":"\r||", zdrowie[id] == 3 ? "\y|||":"\r|||"); #endif #if defined MENU2 menu_additem(menu, "\rFUN \wObrazenia %i/3", obrazenia[id]); menu_additem(menu, "\rFUN \wPancerz %i/3", pancerz[id]); menu_additem(menu, "\rFUN \wGrawitacja %i/3", grawitacja[id]); menu_additem(menu, "\rFUN \wNiewidka %i/3", niewidka[id]); menu_additem(menu, "\rFUN \wzdrowie %i/3", zdrowie[id]); menu_additem(menu, "\rFUN Resetuj") menu_additem(menu, "Zapisz konfiguracje") #endif menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public Przydziel_Punkty_Chwaly_Handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } if(punkty[id] == 0) { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz juz wiecej punktow do rozdania ;)", PREFIX) return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { if(obrazenia[id] <=3) { obrazenia[id]++ punkty[id]-- Zaladuj(id) FUN(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Obrazenia jest na full ;)", PREFIX) } } case 1: { if(pancerz[id] <=3) { pancerz[id]++ punkty[id]-- Zaladuj(id) FUN(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Pancerz jest na full ;)", PREFIX) } } case 2: { if(grawitacja[id] <=3) { grawitacja[id]++ punkty[id]-- Zaladuj(id) FUN(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Grawitacja jest na full ;)", PREFIX) } } case 3: { if(niewidka[id] <=3) { niewidka[id]++ punkty[id]-- Zaladuj(id) FUN(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Niewidka jest na full ;)", PREFIX) } } case 4: { if(zdrowie[id] <=3) { zdrowie[id]++ punkty[id]-- Zaladuj(id) FUN(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyka Zdrowie jest na full ;)", PREFIX) } } case 5: { obrazenia[id] = 0; pancerz[id] = 0; grawitacja[id] = 0; niewidka[id] = 0; zdrowie[id] = 0; punkty[id] = 5; ColorChat(id, GREEN, "[%s] 4FunPointy zresetowane", PREFIX) } case 6: { blokada[id] = 1; ColorChat(id, GREEN, "[%s] Statystyki zostaly zapisane", PREFIX) } } return PLUGIN_CONTINUE; } public Zaladuj(id) { Fun_Zdrowie(id) Fun_Niewidka(id) Fun_Grawitacja(id) } public Fun_Zdrowie(id) { if(zdrowie[id] == 1) { set_user_health(id, 105) } else if(zdrowie[id] == 2) { set_user_health(id, 110) } else if(zdrowie[id] == 3) { set_user_health(id, 120) } } public Fun_Niewidka(id) { if(niewidka[id] == 1) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200); } else if(niewidka[id] == 2) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150); } else if(niewidka[id] == 3) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); } } public Fun_Grawitacja(id) { if(grawitacja[id] == 1) { set_user_gravity(id, 0.8) } else if(grawitacja[id] == 2) { set_user_gravity(id, 0.6) } else if(grawitacja[id] == 3) { set_user_gravity(id, 0.5) } } public Fun_Pancerz_Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(obrazenia[idattacker]) { if(obrazenia[idattacker] == 1) { SetHamParamFloat(4, damage + 3.0); return HAM_HANDLED; } if(obrazenia[idattacker] == 2) { SetHamParamFloat(4, damage + 5.0); return HAM_HANDLED; } if(obrazenia[idattacker] == 1) { SetHamParamFloat(4, damage + 9.0); return HAM_HANDLED; } } if(pancerz[this]) { if(damagebits & (1<<1) && pancerz[this] == 1) { SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, damage - 3.0)); } else if(damagebits & (1<<1) && pancerz[this] == 2) { SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, damage - 5.0)); } else if(damagebits & (1<<1) && pancerz[this] == 3) { SetHamParamFloat(4, floatmax(0.0, damage - 9.0)); } } return HAM_IGNORED; }
@Gwyn
Dodałem wklejkę przedtem