[Błędy] Run time error 10: native error (n...
Najlepsza odpowiedź Warjat 01.04.2014 17:01
dodałem
if(is_user_connected(id))
i na obecną chwilę nie ma błędów mimo że jest problem z
L 04/01/2014 - 17:31:46: Invalid player id 0 L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "SurfXPMod.amxx") L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon") L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] [0] Untitled.sma::fwHamTakeDamage (line 366)
To co podałem wyżej to także mam z tym błąd
public fwHamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5) // tutaj problem { SetHamParamFloat(4, damage * 1.5) return HAM_HANDLED } }Przejdź do postu
Warjat
04.03.2014
public EventPlayerSpawn( id ) { new health new newhealth new money new newmoney new armor new newarmor money = cs_get_user_money(id) newmoney = money + (PLEVEL[ id ] * 100) cs_set_user_money( id, newmoney) if( PLEVEL[ id ] <= 25 ) { health = get_user_health( id ) newhealth = health + (PLEVEL[ id ]) set_user_health( id, newhealth ) } else { health = get_user_health( id ) newhealth = 125 armor = get_user_armor( id ) newarmor = armor + ((PLEVEL[ id ]) - 25) set_user_armor( id, newarmor ) set_user_health( id, newhealth ) } }
Czy może ktoś powiedzieć jak to naprawić bądź czy ktoś mi to naprawi ?
Warjat
04.03.2014
Posiadam taką bibliotekę w silniku (jest już aktywna/dodana)
Użytkownik Warjat edytował ten post 04.03.2014 21:55
Rivit
12.03.2014
Moze to jest powod.
Warjat
13.03.2014
Tzn ogółem to jest tak że jak gracz co lvl ma + xxx $ gotówki Czyli na spawnie mając 10 lv będzie miał ponad 16k $ czyli np na starcie bd miał powiedzmy 20k
Jak coś to jest ten mod : http://amxx.pl/topic...98-surf-xp-mod/
Od początku jest tam błąd w tym + jeszcze jeden jest bo z bronią błąd
[AMXX] Displaying debug trace (plugin "SurfXPMod.amxx") [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon") [AMXX] [0] SurfXPMod.sma::fwHamTakeDamage (line 346)
Jak widać oryginalnie już jest błąd w paczce
Up jak wiesz o co chodzi to bardzo proszę o pomoc
Wielkie Jol
13.03.2014
Może trzeba sprawdzić, czy gracz jest żywy przy spawnie? Zdarzają się takie przypadki, że gracz nie zdąży się zrespić, czy coś takiego. Ponadto, nie wiem, jak działa PLEVEL, ale warto by było zrobić warunek, że max pieniądze mogą wynosić 16000$ i, że jeżeli newmoney będzie wynosiło mniej niż 0 to ustawić je na 0.
Warjat
15.03.2014
A w jaki sposób dodać warunek żeby kasa nie przekraczała 16k ? bo na chwilę obecną odnośnie kasy to jest problem z tym że jak mam 10k to w następnej rundzie mam 20k powiedzmy i w tym jest problem z tego co opisałeś wyżej
Drago36
21.03.2014
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
U cb powinien wyglądać tak:
cs_set_user_money(id, min(newmoney, 16000), 1);
Aemiksowy 21.03.2014
Wszyscy piszą to to i tamto, a nikt nie pofatygował się sprawdzić, że brakuje tu ewidentnie sprawdzanie czy "id" żyje... Zatem przed tym wszystkim, należy dodać: is_user_alive(id), bo widocznie na spawnie gracza próbujesz dodać graczowi kasę, który nie jest żywy lub podłączony do serwera...
Najbardziej Drago36 mnie rozbawiłeś i tym "brakiem" biblioteki cstrike. Ponieważ tu nie chodzi o kompilację pluginu...
Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 21.03.2014 23:29
Drago36
22.03.2014
Nic nie wniosłeś do tematu. Jakbyś czytał ze zrozumieniem to "Wielkie Jol" już o tym wspomniał.Wszyscy piszą to to i tamto, a nikt nie pofatygował się sprawdzić, że brakuje tu ewidentnie sprawdzanie czy "id" żyje... Zatem przed tym wszystkim, należy dodać: is_user_alive(id), bo widocznie na spawnie gracza próbujesz dodać graczowi kasę, który nie jest żywy lub podłączony do serwera...
Najbardziej Drago36 mnie rozbawiłeś i tym "brakiem" biblioteki cstrike. Ponieważ tu nie chodzi o kompilację pluginu...
A co do mojego postu, niestety za szybko przeczytałem temat i myślałem, że są to problemy przy kompilacji za co wielce przepraszam wszystkich, którzy się "rozbawiają" i mają spinę.
Aemiksowy 22.03.2014
Wiem że napisał, ale ja to rozbudowałem i podsumowałem.
W dodatku zastosuj się do zasady netykiety (odnośnie cytowania postów).
Pozdrawiam
Warjat
26.03.2014
Gdzie to dodać ?
Przykładowy warunek na nie przekraczanie 16 tys.
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
U cb powinien wyglądać tak:
cs_set_user_money(id, min(newmoney, 16000), 1);
Drago36
26.03.2014
Wiem że napisał, ale ja to rozbudowałem i podsumowałem.
Wszyscy piszą to to i tamto, a nikt nie pofatygował się sprawdzić, że brakuje tu ewidentnie sprawdzanie czy "id" żyje...
A co do tematu:
Gdzie to dodać ?
Przykładowy warunek na nie przekraczanie 16 tys.
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 16000), 1);
U cb powinien wyglądać tak:
cs_set_user_money(id, min(newmoney, 16000), 1);
Na początku masz:
public EventPlayerSpawn( id ) { new health new newhealth new money new newmoney new armor new newarmor money = cs_get_user_money(id) newmoney = money + (PLEVEL[ id ] * 100) cs_set_user_money( id, newmoney)
Czyli zamiast tego:
cs_set_user_money( id, newmoney)
Daj:
cs_set_user_money(id, min(newmoney, 16000), 1);
Nie wiem czy to pomoże, ale chciałeś ten warunek.
Warjat
28.03.2014
Kurcze dalej jest ten sam błąd
Może macie jakieś inne rozwiązania ?
i przepraszam że tak długo ale miałem problemy z netem
sNH.
01.04.2014
Sprawdź z fakemetą dawanie pieniędzy. Jak dobrze pamiętam coś takiego było
Najlepsza odpowiedź
Warjat
01.04.2014
dodałem
if(is_user_connected(id))
i na obecną chwilę nie ma błędów mimo że jest problem z
L 04/01/2014 - 17:31:46: Invalid player id 0 L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "SurfXPMod.amxx") L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon") L 04/01/2014 - 17:31:46: [AMXX] [0] Untitled.sma::fwHamTakeDamage (line 366)
To co podałem wyżej to także mam z tym błąd
public fwHamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && PLEVEL[ attacker ] >= 5) // tutaj problem { SetHamParamFloat(4, damage * 1.5) return HAM_HANDLED } }
Warjat
01.04.2014
if(!is_user_connected(attacker)) return HAM_IGNORED
Dodałem coś takiego i nie sypie błędami
Podałem rozwiązanie bo myślę że komuś się przyda