←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa za monety.

  • +
  • -
tYR!'s Photo tYR! 02.03.2014

Witam, mam maly problem. Korzystajac z tego: http://amxx.pl/topic...as-i-perki-vip/ dodalem koszt w monetach za klase. Wszystko dziala, ale po ponownym wejsciu na serwer nie zapisuje kupionych klas, tzn. trzeba jeszcze raz placic. Jak zrobic zapis, by klasa zostala przyznana na zawsze ? Probowalem z nvault, ale cos mi nie wychodzi.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
#define KOSZT 10 //Ile ma kosztowac klasa ?

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)
{
client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
} 
Quote