Prośba o poprawienie pluginu Muzyki w tle
MuHeHe
02.03.2014
Pisałem temat już, że szukam pluginu na to aby muzyka się powtarzała w kółko i była wywoływana na komendę.
Jakoś sobie poradziłem z komendami, lecz nie za bardzo wiem jak dodać, żeby Muzykę słyszał tylko i wyłącznie gracz który ją włączy tzw. Owner.
I Jeszcze żeby ona się zapętlała w kółko dopóki dany gracz jej nie wyłączy.
Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
new wylacz_muze[33]=0; new const g_SoundPath[] = "sound/misc/ze_one_piece.mp3"; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /muzyka", "PlayMusic"); register_clcmd("say /stop", "StopMusic"); } public StopMusic(id) { switch(wylacz_muze[id]) { case 0: { wylacz_muze[id] = 1 client_cmd(0, "stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") } case 1: wylacz_muze[id]=0 } } public plugin_precache(){ precache_generic(g_SoundPath); } public PlayMusic(id){ if(is_user_connected(id)){ client_cmd(0, "mp3 play %s", g_SoundPath); } }
Albertd
07.03.2014
proszę bardzo:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Albertd" new bool:On[ 33 ] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd( "say /muzyka", "WlaczMuzyke" ) } public client_connect( id ) On[ id ] = false public WlaczMuzyke( id ){ On[ id ] = !On[ id ] if( On[ id ] ) Uruchom( id ) } public plugin_precache( ){ precache_sound( "Sciezkadopliku.wav/mp3") } public Uruchom( id ){ if( On[ id ] ){ client_print( id, print_chat, "spk sciezkadowav" ) client_print( id, print_chat, "mp3 play sciezkadzwiekump3" ) set_task( 2.0, "Uruchom", id ) } //Zamiast 2.0 podaj najleiej dlugosc twojego utworu }
MuHeHe
07.03.2014
Nie działa...
Gdy wpisze /muzyka wyskakuje ciągle na czacie tekst "mp3 play sound/misc/muzyka.mp3"
MuHeHe
07.03.2014
Prosiłbym o połączenie posta jeżeli jest taka możliwość, bo muszę coś dopisać.
Zrobiłem tak. Muzyka niby się włącza, ale nie można jej wyłączyć i gdy inny gracz wpisze /muzyka to włącza się od nowa dla wszystkich. A ja chcę żeby tylko gracz który wpisze /muzyka to ją słyszy i może wyłączyć.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Albertd" new const g_SoundPath[] = "sound/misc/ze_one_piece.mp3"; new bool:On[ 33 ] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd( "say /muzyka", "WlaczMuzyke" ) } public client_connect( id ) On[ id ] = false public WlaczMuzyke( id ){ On[ id ] = !On[ id ] if( On[ id ] ) Uruchom( id ) } public plugin_precache(){ precache_generic(g_SoundPath); } public Uruchom( id ){ if( On[ id ] ){ if(is_user_connected(id)){ client_cmd(0, "mp3 play %s", g_SoundPath); set_task( 63.0, "Uruchom", id ) } //Zamiast 2 podaj najleiej dlugosc twojego utworu } }
MuHeHe
08.03.2014
Potrzebuje tylko dodać funkcję, aby GRACZ, który wpisał /muzyka słyszał tą muzyke, a nie wszyscy na serwerze.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Edit MuH" new const g_SoundPath[] = "sound/misc/ze_one_piece.mp3"; new wylacz_muze[33]=0; new bool:On[ 33 ] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd( "say /muzyka", "WlaczMuzyke" ) register_clcmd("say /stop", "WylaczMuzyke"); } public client_connect( id ) On[ id ] = false public WlaczMuzyke( id ){ On[ id ] = !On[ id ] if( On[ id ] ) Uruchom( id ) } public WylaczMuzyke(id) { switch(wylacz_muze[id]) { case 0: { wylacz_muze[id] = 1 client_cmd(0, "stopsound") client_cmd(0, "mp3 stop") } case 1: wylacz_muze[id]=0 } } public plugin_precache(){ precache_generic(g_SoundPath); } public Uruchom( id ){ if( On[ id ] ){ if(is_user_connected(id)){ client_cmd(0, "mp3 play %s", g_SoundPath); set_task( 63.0, "Uruchom", id ) } } }