Prośba o modyfikację klasy Assasin
Bloody Bullet
02.03.2014
Witam. Więc klasa ma być niewidzialna na nożu (1) oraz posiadać 1/1 z noża ale tylko PPM. Aktualnie jest całkiem widoczny na nożu i 1/1 z lewego i prawego. I dobrze by było, jakby grawitacja była zmniejszona do 450.
Załączone pliki
kobys 02.03.2014
Sprawdź czy dobrze...(ucze się dopiero)
Jak będzie git to skompiluj sobie tylko na .amxx
ps. zapomniałem o grawitacji ale jak chcesz to dodaj do :
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
a pod spodem
public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); }
Załączone pliki
Użytkownik Dancio edytował ten post 02.03.2014 02:38
Bloody Bullet
02.03.2014
Sprawdź czy dobrze...(ucze się dopiero)
Jak będzie git to skompiluj sobie tylko na .amxx
ps. zapomniałem o grawitacji ale jak chcesz to dodaj do :
public plugin_init()RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
a pod spodem
public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); }
Niestety występują błędy przy kompilacji
Bloody Bullet
03.03.2014
proszę bardzo
1/1 w ogóle nie działa + chodziło mi o dodanie tych mocy do tamtego, co dodałem w 1. poście.
weedzonka
03.03.2014
1/1 z noża prawym przyciskiem, u mnie działa
poprawiona Twoja wersja
Załączone pliki
Bloody Bullet
03.03.2014
1/1 z noża prawym przyciskiem, u mnie działa
poprawiona Twoja wersja
Kurcze, to też nie działa Nie mam pojęcia czemu. Może w silniku coś nie tak?
Kuba22
23.03.2014
Proszę.
Załączone pliki
Użytkownik Kuba22 edytował ten post 23.03.2014 22:30