Only Knife At Start
mgr inż. Pavulon
28.07.2009
Only Knife At Start
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1
Opis
Dzięki niemu gracze startują tylko z nożami. Nieważne czy to początek rundy czy środek.
W momencie kiedy gracz się spawn'uje traci wszystkie bronie (poza nożem i c4) oraz przez określony czas nie może podnieść/kupić/użyć jakiejkolwiek broni. Wszystkie są usuwane niezależnie od tego czy dostanie ją od mapy(np. scoutzknivez), innego gracza, admina czy podniesie z ziemi.
Instalacja jest standardowa
Konfiguracja
Cvary:
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1
Opis
Dzięki niemu gracze startują tylko z nożami. Nieważne czy to początek rundy czy środek.
W momencie kiedy gracz się spawn'uje traci wszystkie bronie (poza nożem i c4) oraz przez określony czas nie może podnieść/kupić/użyć jakiejkolwiek broni. Wszystkie są usuwane niezależnie od tego czy dostanie ją od mapy(np. scoutzknivez), innego gracza, admina czy podniesie z ziemi.
Instalacja jest standardowa
Konfiguracja
Cvary:
- amx_knifeonly_time 0.0 - określa przez ile czasu mamy usuwane bronie
- mp_freezetime - cvar standardowy amxx'a, brany pod uwagę gdy amx_knifeonly_time przyjmuje wartość równą 0.0(standardowo)
Załączone pliki
kyku
03.08.2009
bug
gdy sie ma bron, runda sie skonczy lub jakis team wygra to ok, odbierze bron ale w nowej rundzie nie mozna broni podniesc (z ziemi czy tam czegos)
gdy sie ma bron, runda sie skonczy lub jakis team wygra to ok, odbierze bron ale w nowej rundzie nie mozna broni podniesc (z ziemi czy tam czegos)
mgr inż. Pavulon
03.08.2009
jak to nie można ? cały czas znika broń ?gdy sie ma bron, runda sie skonczy lub jakis team wygra to ok, odbierze bron ale w nowej rundzie nie mozna broni podniesc (z ziemi czy tam czegos)
a cvar'y jak masz ustawione ? bo to od nich zależy po jakim czasie można znów broń podnieść
kyku
03.08.2009
cvarow nie zmienialem.
Broni nie mozna podniesc gdy sie runde wczesniej mialo bron (i plugin ja wyrzucil)
Po prostu tak jak bys chodzil z bronia i nie dal rady jej wywalic (strzelac tez sie nie da )
Poradzilem sobie z tym ale nie do konca pod koniec rundy u kazdego wymuszam komende drop (ale to nie jest za dobre rozwiazanie np. gdy stoi przy scianie bron do niego wraca)
Broni nie mozna podniesc gdy sie runde wczesniej mialo bron (i plugin ja wyrzucil)
Po prostu tak jak bys chodzil z bronia i nie dal rady jej wywalic (strzelac tez sie nie da )
Poradzilem sobie z tym ale nie do konca pod koniec rundy u kazdego wymuszam komende drop (ale to nie jest za dobre rozwiazanie np. gdy stoi przy scianie bron do niego wraca)
mgr inż. Pavulon
03.08.2009
Czyli np jak miało się we wcześniejszej rundzie M4A1 i zostało usunięte to już nie można podnieść żadnej broni głównej(AK47/M4A1/AWM itd), tak jakby slot był wciąż zajęty ?
Zaraz to sprawdzę.
Edit:
Już widzę. Spróbuje to naprawić jak najszybciej.
Zaraz to sprawdzę.
Edit:
Już widzę. Spróbuje to naprawić jak najszybciej.
mgr inż. Pavulon
03.08.2009
OK. Poprawiłem już, a przynajmniej na tyle na ile udało mi się sprawdzić samemu działanie.
R3X
04.08.2009
Przydatny do niestandardowej rozgrywki.
Nie używasz, a załączasz tę bibliotekę :>
Nie używasz
mgr inż. Pavulon
04.08.2009
Dzięki że to zauważyłeś. błędem nie było zostawienie tej biblioteki lecz zapomnienie o funkcji z cstrike. A dokładniej o cs_set_user_bpammo, gdyż nade'ów nie da się pozbyć w ten sam sposób co innych broni.Nie używasz
, a załączasz tę bibliotekę :>
Ale już to poprawiłem i uaktualniłem załącznik.