Witam tak jak w temacie prosił bym o przerobienie kodu zapisu lvl, expa itp po awansie klasy prosil bym o dodanie do tego kodu następujące statystyki:
-grawitacja
-regeneracja
-niewidzialnosc
-przeladowanie
if(awansuje_do[klasa_gracza[id]]) { if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2]) { set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]); new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]]; UstawNowaKlase(id); poziom_gracza[id] = temp_lvl; doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp; wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt; zdrowie_gracza[id] = temp_zdr; kondycja_gracza[id] = temp_kon; inteligencja_gracza[id] = temp_int; punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); ZapiszDane(id); } }