←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Modyfikacja klasy Mr.Crack

  • +
  • -
Stryjo's Photo Stryjo 16.02.2014

Witam. Znowu chciałem poprosić o modyfikację klasy :)

 

Klasa ma 1/4 na odrodzenie się u wroga i 10 DMG + int obrażeń z M4.

 

Chciałbym aby pozostało 1/4 na odrodzenie się na respie wroga ale i tu UWAGA [w stroju wroga bo ktoś kto robił tą klasę chyba o tym zapomniał] no i dodatkowo proszę o usunięcie tego +10 DMG z m4 gdyż jest to za mocne.

 

Podsumowując.

 

Ma być 1/4 na odrodzenie się u wroga w STROJU WROGA i BEZ TEGO 10 DMG + int z M4. 

 

Z góry dzięki za pracę :)

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Danio7's Photo Danio7 16.02.2014

Ja się nie dziwie że za mocna jak 2 int to 1dmg
 
Poprawiłem że teraz jest 10 int = 1dmg

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Mr.Crack";
new const opis[] = "Ma 1/4 na zrespienie sie u wroga, nie slychac jego krokow + 10DMG(+int) z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Danio");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 1);
        ZmienUbranie(id, 0);
	ma_klase[id] = true;
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Danio7", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
	ZmienUbranie(id, 1);
        ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
                return;
                
        if(!ma_klase[id])
                return;
                
        if(random_num(1,4) == 1)
        {
                new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
                
                cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
                ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                
                cs_set_user_team(id, team);
        }
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.1, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
    if (!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE; 

    if (reset)
        cs_reset_user_model(id);
    else
    {
        new num = random_num(0,3);
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Edited by Danio7, 16.02.2014 19:46.
Quote

  • +
  • -
Stryjo's Photo Stryjo 16.02.2014

Ale chyba wyraźnie napisałem że ma być bez tego :) :)

 

i BEZ TEGO 10 DMG + int z M4.

 

Wystarczy że ma 1/4 na zrespienie i samo m4 i tak będzie dobra.

PS. Tylko musi być że jak się zrespia gracz u wroga to musi być w tym stroju wroga ! 

Quote

1337's Photo 1337 16.02.2014

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Mr.Crack";
new const opis[] = "Ma 1/4 na zrespienie sie u wroga, nie slychac jego krokow + 10DMG(+int) z M4A1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "Danio");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 1);
        ZmienUbranie(id, 0);
	ma_klase[id] = true;
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Danio7", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_footsteps(id, 0);
	ZmienUbranie(id, 1);
        ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id))
                return;
                
        if(!ma_klase[id])
                return;
                
        if(random_num(1,4) == 1)
        {
                new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
                
                cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
                ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
                
                cs_set_user_team(id, team);
        }
}

public ZmienUbranie(id,reset)
{
    if (!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE; 

    if (reset)
        cs_reset_user_model(id);
    else
    {
        new num = random_num(0,3);
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote