Modyfikacja klasy Mr.Crack
Stryjo
16.02.2014
Witam. Znowu chciałem poprosić o modyfikację klasy
Klasa ma 1/4 na odrodzenie się u wroga i 10 DMG + int obrażeń z M4.
Chciałbym aby pozostało 1/4 na odrodzenie się na respie wroga ale i tu UWAGA [w stroju wroga bo ktoś kto robił tą klasę chyba o tym zapomniał] no i dodatkowo proszę o usunięcie tego +10 DMG z m4 gdyż jest to za mocne.
Podsumowując.
Ma być 1/4 na odrodzenie się u wroga w STROJU WROGA i BEZ TEGO 10 DMG + int z M4.
Z góry dzięki za pracę
Attached Files
Danio7
16.02.2014
Ja się nie dziwie że za mocna jak 2 int to 1dmg
Poprawiłem że teraz jest 10 int = 1dmg
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Mr.Crack"; new const opis[] = "Ma 1/4 na zrespienie sie u wroga, nie slychac jego krokow + 10DMG(+int) z M4A1"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Danio"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Danio7", nazwa); } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,4) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.1, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Edited by Danio7, 16.02.2014 19:46.
Stryjo
16.02.2014
Ale chyba wyraźnie napisałem że ma być bez tego
i BEZ TEGO 10 DMG + int z M4.
Wystarczy że ma 1/4 na zrespienie i samo m4 i tak będzie dobra.
PS. Tylko musi być że jak się zrespia gracz u wroga to musi być w tym stroju wroga !
1337 16.02.2014
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Mr.Crack"; new const opis[] = "Ma 1/4 na zrespienie sie u wroga, nie slychac jego krokow + 10DMG(+int) z M4A1"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Danio"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez Danio7", nazwa); } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,4) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }