←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

QTM_CODMOD 1.0-3 changes

  • +
  • -
xPecie - zdjęcie xPecie 16.02.2014

how to make the object when changing class stay and do not remove it?

public UstawNowaKlase(id)
{
    new ret;
        
    ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
    
    if(ret == 4)    
    {
        klasa_gracza[id] = 0;
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }

    new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
    DestroyForward(forward_handle);
        
    forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
    ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
    DestroyForward(forward_handle);
    
    
    if(ret == 4)    
    {
        klasa_gracza[id] = 0;
        //return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
    nowa_klasa_gracza[id] = 0;
    UstawPerk(id, 0, 0, 0);
    
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz