Blokowanie obiektów na mapie
Aemiksowy 13.02.2014
Witajcie,
Chciałbym zablokować na danej mapie ent, np. na de_rats_1337 spray z trucizną na dole, który po włączeniu, odbiera graczom HP. Czy da się to jakoś zrobić?
Zastanawiam się nad użyciem find_sphere_class lub find_ent_by_class - tylko czy to ostateczne rozwiązanie?
Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 13.02.2014 14:02
venom1324
13.02.2014
Wystarczy, że pobierzesz plugin eel i wyszukasz dany obiekt i zapiszesz sobie jego id, a w swoim pluginie dasz
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, idEnta)
Jak czegoś nie rozumiesz to pisz .
Użytkownik venom1324 edytował ten post 13.02.2014 14:26
Aemiksowy 13.02.2014
Nie sądzę, aby Twoje rozwiązanie było odpowiednie. Jak niby "ent" ten ma się usunąć? Jak Ty sobie to wyobrażasz?
venom1324
13.02.2014
Zapewne ten spray z trucizną to nic innego jak byt robiacy damage po tym jak się aktywuje przycisk, spróbuj usunąć ent o id 172 i 194 (mam nadzieje, że teraz jest dobrze, Seba)
Użytkownik venom1324 edytował ten post 13.02.2014 15:10
Seba 13.02.2014
spróbuj usunąć byt 172 i 194
Jak nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz w ogole.
^Grzyboo
13.02.2014
Zobacz sobie jak to w HnS jest rozwiązane
Wyszukiwanie bytów po classname i usuwanie ich w plugin_precache()
Muzzi
13.02.2014
spróbuj usunąć byt 172 i 194
Jak nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz w ogole.
No właśnie dobrze mówi, jeżeli jest wiele entów o takim samym classname a chce usunąć tylko wybrane to najlepiej pobawić się w usuwanie ich w precache pluginu.
Użytkownik Muzzi edytował ten post 13.02.2014 22:40
GwynBleidD
15.02.2014
Tworzyłem kiedyś plugin usuwający wszystkie ładowarki HP na mapie (kz, bh itp). Jedyną opcją wykrycia absolutnie wszystkich było złapanie wszystkiego, co zadawało ujemny damage. Nazwy klas i inne tego typu rzeczy się po prostu na różnych mapach różniły, na niektórych się odnosiły do czegoś innego. Znajdź sobie na forum (tu albo na alliedmods) plugin o nazwie entity doctor, nim wyłapiesz dokładnie jakie właściwości dany ent posiada (nie wyświetli Ci wszystkiego, ale większość rzeczy po których możesz filtrować). Oczywiście tego typu rzeczy musisz robić per mapa, o ile nie są one specyficzne dla jakiegoś przedmiotu.
Seba 18.02.2014
No właśnie dobrze mówi, jeżeli jest wiele entów o takim samym classname a chce usunąć tylko wybrane to najlepiej pobawić się w usuwanie ich w precache pluginu.
Widze kolejny "znafca". Numerowanie entity zaczyna sie od 1, i sam poczatek tablicy entity to sa gracze, zatem to samo entity bedzie mialo inny numer na serwerze 32 slotowym a inny na 20 ;] ale biadolcie swoje glupoty dalej, chwalcie sie swoja niewiedza.
Użytkownik Seba edytował ten post 18.02.2014 16:04