←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Blokowanie obiektów na mapie

Zablokowany

Aemiksowy - zdjęcie Aemiksowy 13.02.2014

Witajcie,

 

Chciałbym zablokować na danej mapie ent, np. na de_rats_1337 spray z trucizną na dole, który po włączeniu, odbiera graczom HP. Czy da się to jakoś zrobić?

 

Zastanawiam się nad użyciem find_sphere_class lub find_ent_by_class - tylko czy to ostateczne rozwiązanie?


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 13.02.2014 14:02
Odpowiedz

  • +
  • -
venom1324 - zdjęcie venom1324 13.02.2014

Wystarczy, że pobierzesz plugin eel i wyszukasz dany obiekt i zapiszesz sobie jego id, a w swoim pluginie dasz 

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, idEnta)

Jak czegoś nie rozumiesz to pisz :).


Użytkownik venom1324 edytował ten post 13.02.2014 14:26
Odpowiedz

Aemiksowy - zdjęcie Aemiksowy 13.02.2014

Nie sądzę, aby Twoje rozwiązanie było odpowiednie. Jak niby "ent" ten ma się usunąć? Jak Ty sobie to wyobrażasz?

Odpowiedz

  • +
  • -
venom1324 - zdjęcie venom1324 13.02.2014

Zapewne ten spray z trucizną to nic innego jak byt robiacy damage po tym jak się aktywuje przycisk, spróbuj usunąć ent o id 172 i 194 (mam nadzieje, że teraz jest dobrze, Seba)


Użytkownik venom1324 edytował ten post 13.02.2014 15:10
Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 13.02.2014

 

 

 spróbuj usunąć byt 172 i 194

Jak nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz w ogole.

Odpowiedz

  • +
  • -
^Grzyboo - zdjęcie ^Grzyboo 13.02.2014

Zobacz sobie jak to w HnS jest rozwiązane ;)

Wyszukiwanie bytów po classname i usuwanie ich w plugin_precache()

Odpowiedz

  • +
  • -
Muzzi - zdjęcie Muzzi 13.02.2014

 

 

 

 spróbuj usunąć byt 172 i 194

Jak nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz w ogole.

 

 

No właśnie dobrze mówi, jeżeli jest wiele entów o takim samym classname a chce usunąć tylko wybrane to najlepiej pobawić się w usuwanie ich w precache pluginu.

 


Użytkownik Muzzi edytował ten post 13.02.2014 22:40
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 15.02.2014

Tworzyłem kiedyś plugin usuwający wszystkie ładowarki HP na mapie (kz, bh itp). Jedyną opcją wykrycia absolutnie wszystkich było złapanie wszystkiego, co zadawało ujemny damage. Nazwy klas i inne tego typu rzeczy się po prostu na różnych mapach różniły, na niektórych się odnosiły do czegoś innego. Znajdź sobie na forum (tu albo na alliedmods) plugin o nazwie entity doctor, nim wyłapiesz dokładnie jakie właściwości dany ent posiada (nie wyświetli Ci wszystkiego, ale większość rzeczy po których możesz filtrować). Oczywiście tego typu rzeczy musisz robić per mapa, o ile nie są one specyficzne dla jakiegoś przedmiotu.

Odpowiedz

Seba - zdjęcie Seba 18.02.2014

 

 

No właśnie dobrze mówi, jeżeli jest wiele entów o takim samym classname a chce usunąć tylko wybrane to najlepiej pobawić się w usuwanie ich w precache pluginu.

Widze kolejny "znafca". Numerowanie entity zaczyna sie od 1, i sam poczatek tablicy entity to sa gracze, zatem to samo entity bedzie mialo inny numer na serwerze 32 slotowym a inny na 20 ;] ale biadolcie swoje glupoty dalej, chwalcie sie swoja niewiedza.


Użytkownik Seba edytował ten post 18.02.2014 16:04
Odpowiedz
Zablokowany