Dodaje broń tylko w 1 rundzie Problem
SzulC! 13.02.2014
Witam mam problem ponieważ mam serwer deathrun+Klasy i coś nie tak albowiem jak gram to broń dodaje mi tylko w 1 rundzie potem normalnie jest tylko USP.
Nie mam już pojęcia w czym jest problem.
Daje przykładową klasę może z nimi coś nie tak..
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Posiada mniejsza grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/noweswiat/v_knife4.mdl");
precache_model("models/w_knife.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/v_knife4.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Skoczek";
new const opis[] = "Posiada mniejsza grawitacje.";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/noweswiat/v_knife4.mdl");
precache_model("models/w_knife.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/v_knife4.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Klakier 13.02.2014
3maj
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Skoczek"; new const opis[] = "Posiada mniejsza grawitacje."; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1"); register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel"); } public plugin_precache() { precache_model("models/p_knife.mdl"); precache_model("models/noweswiat/v_knife4.mdl"); precache_model("models/w_knife.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]){ entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0); cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY) } } public ModelBroni_CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/v_knife4.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl") } } } public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_knife.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
SzulC! 13.02.2014
lecz w każdej klasie tak się dzieje więc musze we wszystkich cos zmienic ??
SzulC! 13.02.2014
Sorki że nie edytuj
TibacK dodałem lecz nie działa nada
Klakier a do tej klasy gdzie dodac ?
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Szybcior";
new const opis[] = "Posiada większa kondycję.";
new const bronie = (1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/noweswiat/p_knife3.mdl");
precache_model("models/w_knife.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/p_knife3.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Użytkownik SzulC! edytował ten post 13.02.2014 11:12
Klakier 13.02.2014
Musisz zarejestrować event odrodzenia, aby co odrodzenie mu dawało i w tym publicu dajesz cod_give_weapon
Spoiler
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Szybcior"; new const opis[] = "Posiada większa kondycję."; new const bronie = (1<<CSW_TMP); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1"); register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); } public plugin_precache() { precache_model("models/p_knife.mdl"); precache_model("models/noweswiat/p_knife3.mdl"); precache_model("models/w_knife.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwSpawn(id) { if(ma_klase[id]){ cod_give_weapon(id, CSW_TMP); } } public ModelBroni_CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/p_knife3.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl") } } } public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_knife.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
SzulC! 13.02.2014
nadal nie działa
dodąłem tak:
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Jumper";
new const opis[] = "Posiada 2 xSkok, mniejsza widocznośc,";
new const bronie = (1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/noweswiat/v_knife2.mdl");
precache_model("models/w_knife.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn(id)
{
if(ma_klase[id]){
cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/v_knife2.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Użytkownik SzulC! edytował ten post 13.02.2014 11:28
Klakier 13.02.2014
nadal nie działa
dodąłem tak:
Spoiler#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <fakemeta>new const nazwa[] = "Jumper";new const opis[] = "Posiada 2 xSkok, mniejsza widocznośc,";new const bronie = (1<<CSW_TMP);new const zdrowie = 10;new const kondycja = 0;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;new skoki[33];new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");}public plugin_precache(){precache_model("models/p_knife.mdl");precache_model("models/noweswiat/v_knife2.mdl");precache_model("models/w_knife.mdl");}public cod_class_enabled(id){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);ma_klase[id] = false;}public fwSpawn(id){if(ma_klase[id]){cod_give_weapon(id, CSW_TMP);}}public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle){if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])return FMRES_IGNORED;new flags = pev(id, pev_flags);if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){skoki[id]--;new Float:velocity[3];pev(id, pev_velocity,velocity);velocity[2] = random_float(265.0,285.0);set_pev(id, pev_velocity,velocity);}else if(flags & FL_ONGROUND)skoki[id] = 1;return FMRES_IGNORED;}public ModelBroni_CurWeapon(id){new weapon = read_data(2);if(ma_klase[id]){if(weapon == CSW_KNIFE){set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/v_knife2.mdl")set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")}}}public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]){if(!pev_valid(entity))return FMRES_IGNOREDif(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))return FMRES_IGNORED;new entityowner = pev(entity, pev_owner);if(!ma_klase[entityowner])return FMRES_IGNORED;engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")return FMRES_SUPERCEDE}
Na samej górze
#include <hansandwich>a w plugin_init()
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
SzulC! 13.02.2014
jak kompiluje to wyskakuje mi błąd
Użytkownik SzulC! edytował ten post 13.02.2014 16:51
SzulC! 13.02.2014
dodałem tak lecz nadal nie dodaje broni
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Jumper";
new const opis[] = "Posiada 2 xSkok, mniejsza widocznośc,";
new const bronie = (1<<CSW_TMP);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_knife.mdl");
precache_model("models/noweswiat/v_knife2.mdl");
precache_model("models/w_knife.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwSpawn(id)
{
if(ma_klase[id]){
cod_give_weapon(id, CSW_TMP);
}
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/noweswiat/v_knife2.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_knife.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_knife.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}