[Poradnik] Jak zrobić perk 1/x szansy na z...
Drago36
12.02.2014
Witam!
W tym poradniku przedstawie wam jak stworzyć perk, którego ciężej zdobyć.
Odsyłam was do dokumentacji: cod_perk_enabled
1. Najpierw musimy stworzyć swój perk.
2. Następnie w plugin_init zmieniamy tą linijkę:
5. Na końcu publica dodajemy:
W tym poradniku przedstawie wam jak stworzyć perk, którego ciężej zdobyć.
Odsyłam was do dokumentacji: cod_perk_enabled
1. Najpierw musimy stworzyć swój perk.
2. Następnie w plugin_init zmieniamy tą linijkę:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc)Na:
cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 2) // za 2 dajemy swoja wartosc trudnosci zdobycia perku3. Następnie edytujemy publica:
public cod_perk_enabled(id)Zamieniamy na:
public cod_perk_enabled(id, wartosc)4. Następnie na samym początku publica dodajemy:
if(wartosc == 1) return COD_STOPTen warunek odpowiada za to, jeśli gracz wylosuje wartość 1 to dostanie ten perk, jeśli wylosuje 2 (lub inną wartość) to jej nie dostanie.
5. Na końcu publica dodajemy:
return COD_CONTINUEPublic powinien wyglądać o tak:
public cod_perk_enabled(id, wartosc) { if(wartosc == 1) return COD_STOP; //kod, tu: ma_perk i co tam masz return COD_CONTINUE; }
Spoiler
Spoiler
Drago36
15.02.2014
Lub też tak
public cod_perk_enabled(id) { if(random(150) != 0) // 1/150 szans na zdobycie perku return COD_STOP //kod, tu: ma_perk i co tam masz return COD_CONTINUE }
Aemiksowy 16.02.2014
To wtedy zamiast random(150) != 0, aby była szansa 1/150, można krócej: if(!(random(150))