Widać nie widzialnych
BartoszOsw
10.02.2014
Witam
Mam problem na serwerze nie działają żadne klasy ktore posiadają nie widzialnośc lub część. Perki nie które nie działają a nie które działaja np. Peleryna Potera działa. Nw czym to jest spowodowane że nie działaja klasy i perki. Prosiłbym o pomoc.
BartoszOsw
10.02.2014
Zapomnaiłem dodac proszę :
1. Klasa Złodziej.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Zlodziej"; new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 200); ma_klase[id] = true; ColorChat(id, GREEN, "Klasa Wykonana przez Koonga"); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(3)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { if(item) return; if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id]) return; new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); }
2. Perk Sokole Oko - Zdaje mi sie że to ten perk powoduje to że widac nie widzialnych.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <codmod> new const perk_name[] = "Sokole Oko"; new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_perk[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
3. Peleryna Pottera
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <engine> new const perk_name[] = "Peleryna Pottera"; new const perk_desc[] = "Gdy stoisz w miejscu jestes niewidzialny"; new ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "bulka_z_maslem"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id); if (ma_perk[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id))) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); } else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); return PLUGIN_CONTINUE }