Wszelkie możliwe efekty do uzyskania (Fake...
Thilidric
10.02.2014
Witam, stosunkowo od niedawna zajmuje się pisaniem pluginów do amxx'a. Cieszy mnie fakt, że Pawn jest podobny do C++ co strasznie ułatwia mi życie jednak nigdzie nie mogę znaleźć dobrej listy z opisami odnośnie efektów możliwych do osiągnięcia w cs 1.6.
Czy mógłbym prosić o listę możliwych effektów (TE_IMPLOSION itp, efekty renderu, zabawy z sprites/modelami) z jak najbardziej możliwym opisem (najlepiej jakie wartości przyjmuje i w jakich typach danych)?
Lista rzeczy o których np. nie znalazłem dokładnych informacji (fakemeta):
- pev_noise (wszystkie 4),
- pev_friction,
- pev_fov,
- pev_effects,
- pev_light_level,
- pev_sequence,
- pev_gaitsequence,
- pev_rendermode,
- pev_renderfx,
- pev_blending_0,
- pev_blending_1,
- pev_rendercolor,
I cała masa innych, to są tylko przykłady wybrane na szybko z dokumentacji.
Znajdzie się ktoś na tyle obeznany?
Pozdrawiam, Thilidric.
Użytkownik Thilidric edytował ten post 10.02.2014 08:53
Gość_21977_* 10.02.2014
- xPaw.ru :: pev_research – mówi samo za siebie
- amxconst.inc – efekty renderingu zacz. się na kRender
- AM :: #31682 – dość szczegółowy opis efektów na bytach tymczasowych
- hlsdk_const.inc – chyba najważniejszy, oficjalny zbiór, m.in. typów obrażeń
Thilidric
10.02.2014
Oooo panie ratujesz mi życie, bardzo fajne strony dwie z nich znam ale to ruskie xPaw to bomba normalnie, tak samo z resztą ten temat z alliedmods, jeszcze raz wielkie dzięki.