←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wszelkie możliwe efekty do uzyskania (Fake...

  • +
  • -
Thilidric - zdjęcie Thilidric 10.02.2014

Witam, stosunkowo od niedawna zajmuje się pisaniem pluginów do amxx'a. Cieszy mnie fakt, że Pawn jest podobny do C++ co strasznie ułatwia mi życie jednak nigdzie nie mogę znaleźć dobrej listy z opisami odnośnie efektów możliwych do osiągnięcia w cs 1.6.

 

Czy mógłbym prosić o listę możliwych effektów (TE_IMPLOSION itp, efekty renderu, zabawy z sprites/modelami) z jak najbardziej możliwym opisem (najlepiej jakie wartości przyjmuje i w jakich typach danych)?

 

Lista rzeczy o których np. nie znalazłem dokładnych informacji (fakemeta):

  • pev_noise (wszystkie 4),
  • pev_friction,
  • pev_fov,
  • pev_effects,
  • pev_light_level,
  • pev_sequence,
  • pev_gaitsequence,
  • pev_rendermode,
  • pev_renderfx,
  • pev_blending_0,
  • pev_blending_1,
  • pev_rendercolor,

I cała masa innych, to są tylko przykłady wybrane na szybko z dokumentacji.

 

Znajdzie się ktoś na tyle obeznany?

 

Pozdrawiam, Thilidric.


Użytkownik Thilidric edytował ten post 10.02.2014 08:53
Odpowiedz

Gość_21977_* 10.02.2014

Odpowiedz

  • +
  • -
Thilidric - zdjęcie Thilidric 10.02.2014

Oooo panie ratujesz mi życie, bardzo fajne strony ;) dwie z nich znam ale to ruskie xPaw to bomba normalnie, tak samo z resztą ten temat z alliedmods, jeszcze raz wielkie dzięki.

Odpowiedz