←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Plugin, który podmienia modele broni na in...

  • +
  • -
siwy5555 - zdjęcie siwy5555 07.02.2014

Cześć, szukam pluginu, który podmieni modele noży, tak aby inny był dla CT i inny dla TT. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Siwy

Odpowiedz

  • +
  • -
xCarlosxCSS - zdjęcie xCarlosxCSS 07.02.2014

GHW_Weapon_Replacement.amxx

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 07.02.2014

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new PLUGIN_NAME[] =    "Podmiana modelu knife dla druzyn"
new PLUGIN_VERSION[] =     "1.0"
new PLUGIN_AUTHOR[] =    "Wielkie Jol"

new gKnifeModelT_p[] = "models/new_knife_/p_knifeT.mdl"
new gKnifeModelT_v[] = "models/new_knife_/v_knifeT.mdl"
new gKnifeModelC_p[] = "models/new_knife_/p_knifeC.mdl"
new gKnifeModelC_v[] = "models/new_knife_/v_knifeC.mdl"
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache(){
    precache_model(gKnifeModelT_p);
    precache_model(gKnifeModelT_v);
    precache_model(gKnifeModelC_p);
    precache_model(gKnifeModelC_v);
}
public Event_CurWeapon(id){
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
    if(weapon == CSW_KNIFE){
        if(get_user_team(id) == 1){
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelT_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelT_p)
        }
        if(get_user_team(id) == 2){
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelC_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelC_p)
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

sebul (07.02.2014 13:55):
A po co pobierasz dwa razy team gracza?
I "curweapon" nie jest jednak najlepszym pomysłem do tego typu rzeczy.
Odpowiedz

  • +
  • -
Xims123 - zdjęcie Xims123 07.02.2014

Czy dałoby radę zrobić tak,że podmienia tylko te modele u vipa,z flaga ''t'' ? 

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 07.02.2014

A to w jaki sposób jak nie w curweapon? Dzięki sebul.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new PLUGIN_NAME[] =    "Podmiana modelu knife dla druzyn"
new PLUGIN_VERSION[] =     "1.0"
new PLUGIN_AUTHOR[] =    "Wielkie Jol"

new gKnifeModelT_p[] = "models/new_knife_/p_knifeT.mdl"
new gKnifeModelT_v[] = "models/new_knife_/v_knifeT.mdl"
new gKnifeModelC_p[] = "models/new_knife_/p_knifeC.mdl"
new gKnifeModelC_v[] = "models/new_knife_/v_knifeC.mdl"
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache(){
    precache_model(gKnifeModelT_p);
    precache_model(gKnifeModelT_v);
    precache_model(gKnifeModelC_p);
    precache_model(gKnifeModelC_v);
}
public Event_CurWeapon(id){
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
    if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
        if(get_user_team(id) == 1){
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelT_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelT_p)
        }
        else {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelC_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelC_p)
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Xims123 - zdjęcie Xims123 07.02.2014

Po wgraniu pluginu wywala mi serwer :) 

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 07.02.2014

To może napiszesz dlaczego? Wstawisz jakieś logi, wycinek z konsoli czy coś? :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Xims123 - zdjęcie Xims123 07.02.2014

Nie wiem czy ma to coś z tym wspólnego.Logi czyste a w konsoli to 

L 02/07/2014 - 16:14:49: FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: sprites/smokepuff.spr not found
FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: sprites/smokepuff.spr not found
Odpowiedz