[ROZWIĄZANE] COD MOD 1/3 ze Scouta
Best Answer dasiek 07.02.2014 11:57
W zmyślonym "slangu" "Adminów serwera cod mod" 1/x oznacza szanse na natychmiastowe zabicie.
2)
pod includamiu dodajesz
#include <hamsandwich>
w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
i takie coś do pluginu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1) damage=get_user_health(this)+1; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
nie sprawdzone - orientacyjnie wyklikane
Go to the full post
CSKyniu 07.02.2014
Witam, zainstalowałem QTM Cod Mod'a, dodałem swoje klasy, ale chciałbym aby premka ze scoutem miała 1/1, a zwykła klasa ze scoutem miała 1/3 z niego. Moje pierwsze pytanie, co to w ogóle znaczy, że broń ma 1/1 czy tam 1/3? A potem, jak to przerobić z wytłumaczeniem bym prosił.
Danio7
07.02.2014
1/1 czyli 100% na natychmiastowe zabicie,
1/3 czyli 33,3% szansy na natychmiastowe zabicie..
Best Answer
dasiek
07.02.2014
W zmyślonym "slangu" "Adminów serwera cod mod" 1/x oznacza szanse na natychmiastowe zabicie.
2)
pod includamiu dodajesz
#include <hamsandwich>
w plugin_init
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
i takie coś do pluginu
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1) damage=get_user_health(this)+1; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
nie sprawdzone - orientacyjnie wyklikane