←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z hudsync

  • +
  • -
Ziolek - zdjęcie Ziolek 06.02.2014

Witam czy mógł by mi ktoś pomóc z tym błędem? bo niestety nie wiem czemu ale to crashuje mi serwer

 

dziękuje oraz pozdrawiam

 

 

 

L 02/05/2014 - 21:09:06: HudSyncObject -1 is invalid
L 02/05/2014 - 21:09:06: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Zombie_TheHeroEX.amxx")
L 02/05/2014 - 21:09:06: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 02/05/2014 - 21:09:06: [AMXX]    [0] Zombie_TheHeroEX.sma::Show_Scorehud (line 1130)
L 02/05/2014 - 21:09:06: [AMXX]    [1] Zombie_TheHeroEX.sma::Event_Time (line 993)

 

SHOW_SCOREHUD

public Show_Scorehud()
{
    static ScoreHud[80]
    
    formatex(ScoreHud, sizeof(ScoreHud), "%L", LANG_OFFICIAL, "GAME_SCOREHUD1", g_Round)
    set_dhudmessage(250, 250, 250, SCORE_HUD_X, SCORE_HUD_Y, 0, 2.0, 2.0)
    show_dhudmessage(0, ScoreHud)
    
    formatex(ScoreHud, sizeof(ScoreHud), "%L", LANG_OFFICIAL, "GAME_SCOREHUD2", g_TeamScore[TEAM_ZOMBIE], g_TeamScore[TEAM_HUMAN])
    set_hudmessage(250, 250, 250, SCORE_HUD_X, SCORE_HUD_Y, 0, 2.0, 2.0)
    ShowSyncHudMsg(0, g_SyncHud_Score, ScoreHud)
}

 

EVENT_TIME

public Event_Time()
{
    if(!g_Game_PlayAble && GetPlayerCount(0) >= MIN_PLAYER)
    {
        g_Game_PlayAble = 1
        TerminateRound(TEAM_START)
    }
    
    // Loop
    for(new i = 0; i < g_MaxPlayers; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue
        if(!is_user_alive(i))
            continue
            
        Show_EvolHud(i)
        ExecuteForward(g_Forward[FWD_SKILL_SHOW], g_fwResult, i, Get_BitVar(g_IsZombie, i) ? 1 : 0)
    }
    
    Show_Scorehud()
    Check_Gameplay()
    
    // Exec
    ExecuteForward(g_Forward[FWD_TIME_CHANGE], g_fwResult)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 06.02.2014

Czy g_SyncHud_Score jest odpowiednio zadeklarowany i przypisana do niego wartość? 

Odpowiedz

  • +
  • -
Ziolek - zdjęcie Ziolek 06.02.2014

myślę że tak

 

new g_SyncHud_Score
 
g_SyncHud_Score = CreateHudSyncObj(1)
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 07.02.2014

nie wiem po co ta 1 w parametrze ale to pewnie z mojej niewiedzy wynika. Pokaż całe logi przy zmianie mapy - błąd z nieprawidłowym obiektem HUD który kiedyś miałem w starym Codzie był wtedy gdy zapomniałem przed deklaracją obiektu był błąd i on się nie zadeklarował. Nie powodował on wywalenia serwera , natomiast zasypaną konsole.

Odpowiedz

  • +
  • -
Ziolek - zdjęcie Ziolek 07.02.2014

Niestety to wszystkie logi które są one się powtarzają i nic więcej proszę o pomoc :)

Odpowiedz