Proszę o napisanie paczki klas :)
Najlepsza odpowiedź AdiIce 03.02.2014 01:44
Baardzo dziękuję
Przejdź do postu
AdiIce
03.02.2014
Pirat
Deagle,1/6 z deagle, 1/2 z kosy, szybko biega. 1 apteczka
Sokół
M4a1, 1/4 na oslepienie strzalem,
Murzyn
Dualki i 10(+int) zwiekszone obrazenie z nich.
Policjant
Szybkostrzelny shotgun, duzo zycia
Płomyk
M4a1, 1/4 na podpalenie przeciwnika
M4a1, 1/4 na podpalenie przeciwnika
Pajacyk
Niewidzalny na nozu, uzi wbudowany moduł odrzutowy
karzeł
2 he, 2 rakiety
strażak
AK47, Wbudowany moduł odrzutowy
Dziobak?
03.02.2014
Proszę:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Murzyn"; new const opis[] = "Dualki i 10(+int) zwiekszone obrazenie z nich."; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)| (1<<CSW_HEGRENADE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Murzyn, nie wiem co to za broń "dualki" więc sam sobie ją wpisz w CSW_BRON.
Załączone pliki
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 03.02.2014 01:04
AdiIce
03.02.2014
dziękuję bardzo
@UP chodziło mi o te podwójne pistolety
Użytkownik AdiIce edytował ten post 03.02.2014 01:06
Dziobak?
03.02.2014
Sokol
Poprawiłem murzyna i dodałem te "2 bronie"
@Edit
Pirat i plomyk
Załączone pliki
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 03.02.2014 01:20