Repliki nie zabieraja hp
FarGoosiek
02.02.2014
Otóż mam problem odnoscie replik, która po dostaniu dmg powinna zwracać takie dmg jakie otrzymała a wogóle tego nie robi i tak się już mecze troszku z tym, może ktoś z was mi powie co jest źle ?
public replikadmg(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker)) return HAM_IGNORED; new classname[33]; entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32); if(!equal(classname, "Kukla")) return HAM_IGNORED; new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1); if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker)) return HAM_SUPERCEDE; new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET if(!bez_obrazen) ExecuteHamB(Ham_TakeDamage,owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits); new Float:fOrigin[3], iOrigin[3]; entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin); FVecIVec(fOrigin, iOrigin); if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health)) { if(!bez_obrazen) { new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid)) continue; ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24)); } } message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); } return HAM_IGNORED; }
GT Team 06.02.2014
zwracała komu, czemu?
jak ma zwracać to coś takiego :
return Float:damage;
hmm?
Jesli się mylę, to napisz o co ci dokładniej chodzi, bo ja jakoś logicznie nie dojdę do tego
FarGoosiek
06.02.2014
zwracała komu, czemu?
jak ma zwracać to coś takiego :
return Float:damage;hmm?
Jesli się mylę, to napisz o co ci dokładniej chodzi, bo ja jakoś logicznie nie dojdę do tego
Opisze ci dokładnie o co chodzi Gracz ma 3 repliki, które moze wykorzystać podczas rundy.
Postawione repliki mają 200hp, gdy replika dostanie dmg to działa to na zasadzie lustrzanego pocisku
oddaje atakujacemu dmg
Czyli dosdniej Atakujesz replike trafiasz jej heda to ty dostaje heda
JEZU JAK TO CIĘŻKO WYTŁUMACZYĆ xDDD
I właśnie mam ten problem że replika nie oddaje tego dmg ;X
i czy mógłby ktoś sprawdzić dlaczego?