[ROZWIĄZANE] Pytanie jak dodać pancerz kla...
Hans Landa 01.02.2014
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak dodac klasie pancerz, szukałem w necie ale myslę że coś źle zrobiłem bo pancerz działał mi tylko na 1 runde więc dlatego pytam się tu jak to zrobić żeby działał na stałe. Proszę o dokładny poradnik.
Edited by Hans Landa, 01.02.2014 23:33.
Hans Landa 01.02.2014
codclass_StrzelecWyborowy.sma 528bytes 16 downloads
Proszę o to przykładowa klasa. Dodaj jej ten pancerza i będę brał przykład z niej.
Wielkie Jol
02.02.2014
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy"; new const opis[] = "Dostaje: AK47, M4A1, 110 HP, 80% biegu, 100 Pancerza."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = -20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnGracza", 1); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public SpawnGracza(id){ if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]){ set_user_armor(id, 100) } }
Hans Landa 02.02.2014
Ok działa, ale dopiero od 2 rundy, dlaczego ? I czy nie może od 1 rundy działać (od razu) ?
Mr. Dziwny
02.02.2014
Przecież napisał Ci glut że masz to to set_user_armor(id, 100); dodać do public cod_class_enabled(id)
Czyli całość powinna wyglądać tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy"; new const opis[] = "Dostaje: AK47, M4A1, 110 HP, 80% biegu, 100 Pancerza."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = -20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; set_user_armor(id, 100); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false;
Edited by Mr. Dziwny, 02.02.2014 21:45.
Hans Landa 02.02.2014
No tak zrobiłem ja Ty mi kazałeś Mr. Dziwny, ale pancerz mi daje tylko na pierwszą rundę a potem już mam 0 czemu ?
Wielkie Jol
03.02.2014
No tak zrobiłem ja Ty mi kazałeś Mr. Dziwny, ale pancerz mi daje tylko na pierwszą rundę a potem już mam 0 czemu ?
Bo tylko daje pancerz przy uruchomieniu klasy - cod_class_enabled
TeJGeN 06.02.2014
luknij jeszcze tak
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy"; new const opis[] = "Dostaje: AK47, M4A1, 110 HP, 80% biegu, 100 Pancerza."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = -20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_KEVLAR); } public cod_class_disabled(id) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); }
Hans Landa 06.02.2014
Dalej nic, jest tylko na pierwszą rundę a potem już jest 0 ? Czekam dalej na radę.
glut
06.02.2014
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Dostaje 100 pancerza i M4"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); } public Odrodzenie(id){ if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]){ cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); } }
glut
07.02.2014
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL