Cześć, czy inconsistent_file wykonuje się automatycznie gdy force_unmodified stwierdzi, że plik nie jest taki sam jak na serwerze? Czy jak to działa? Plugin z AM:
#include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("File Checks","1.1","FR4G1L3") } public plugin_precache() { force_unmodified(force_exactfile,{0,0,0},{0,0,0},"sprites/gas_puff_01.spr") // reszta jakichś tam plików, nie chciało mi się poprawiać kodu bo jak się robi kopiuj wklej to wycina wszystkie entery z kodu } public inconsistent_file(id,const filename[],reason[64]) { new name[32] new uid[32] get_user_authid(id,uid,31) get_user_name(id,name,31) format(reason,63,"- Goto *** and check the forums.") log_to_file("Filecheck.log","FILECHECK:- Player Name: %s. SteamID: %s. Failed File:%s.",name,uid,filename) return PLUGIN_CONTINUE }
Ewentualnie jeżeli "inconsistent_file" nie działa tak jak ja myślę (pierwsze pytanie) to może ktoś wie jak sprawdzić czy plik u gracza jest taki sam jak na serwerze, a jeżeli nie jest to wykonuje się jakaś funkcja?