Nowe menu dla /perk /perki
Heineken 30.01.2014
Witam,
Mam do was pytanie chciałbym zrobić takie menu dla perk i dla /perki. Próbowałem sam ogarnąć ale coś nie wyszło za pomoc polecA ++
xWangan
30.01.2014
Wyjaśnij o co chodzi z takie menu dla /perki.
Masz na myśli, iż jeśli mamy perk to zamiast na Chacie, to wyświetli się takie okienko po wpisaniu /perk oraz gdy wybierzemy z listy /perki jakiś perk, także?
Jeśli tak, wypadałoby abyś dodał silnik twojego CodMod'a do edycji.
xWangan
30.01.2014
Siemka.
Zaprezentuję wam jak zrobić czytelniejszy opis perku.
Instrukcja:Spoiler
Dodatkowe informacje:Spoiler
Z czasem postaram się napisać więcej takich małych upiększeń CodModa.
Być może to ci pomoże.
Użytkownik LaKuL edytował ten post 30.01.2014 21:08
Heineken 30.01.2014
Ok działa dla /perk i /perki ale gdy wybiorę /perki i jakiś item wszystko elegancko się wyświetla, ale w tym problem że przez cały czas musiał bym wpisywać /perki bo nie ma powrotu z menu.
Np. chciałbym tak wpisuje /perki wybieram item i menu się wyświetla, po czym po kliknięciu dowolnego klawisza "12,3,4....9" jest powrót do menu z lista perków da się coś takiego zrobić?
Użytkownik Heineken edytował ten post 30.01.2014 21:18
xWangan
30.01.2014
Nie zbyt mam o tym pojęcie, może jednak jeśli z:
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\r| \wOpis\y Perku^n\r| \wNazwa \yPerk: \d%s^n\r| \wOpis \yPerku: \d%s", nazwy_perkow[perk], opis_perku); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE;
pozbędziesz się:
return PLUGIN_CONTINUE;
To zadziała, jednak nie daje gwarancji.
PaVeX
21.02.2014
Siemka siemka.. Zrobiłem według powyższej instrukcji , jednak muszę ciągle wpisywać /perk.. a chciałbym tak jak pan wyżej żeby te menu zostawało