Skoro jesteś początkujący to nie dostaniesz gotowej odpowiedzi (nie ode mnie)
W dokumentacji masz podany przykład jak poprawnie użyć funkcji "cs_set_weapon_ammo":
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id) //szuka id bytu broni ak47 u gracza o id == id
if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) //ustaw broni 50 ammo
A ty masz
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_perk[idattacker])
return;
if(random_num(1, thieft_ammo[id]) != 1)
return;
cs_set_weapon_ammo(id, 0)
Przeanalizuj te dwa kody, sprawdź co jest a czego nie ma i do czego podałeś złe argumenty
Podpowiedź: do pobrania id broni którą trzyma przeciwnik użyj:
get_pdata_cbase(idattacker, 373)
Czyli ma być:
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, get_pdata_cbase(idattacker, 373), idattacker)
Jeżeli nie zadziała to
new weapon_id = find_ent_by_owner(get_pdata_cbase(idattacker, 373), idattacker)
Nie mam jak sprawdzić kodu ale powinno śmigać