[ROZWIĄZANE] Wyjasnienie parametrow Ham_Ta...
Best Answer Misiaczek ;c 28.01.2014 12:01
http://amxx.pl/topic...nia/#entry83575
czyli w twoim wypadku
this - atakowany gracz
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Go to the full post
Rivit
28.01.2014
Witam.
Moglby ktos wyjasnic mi pierwsze 3 parametry tej funkcji?
publicTakeDamage(this, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)
Best Answer
Misiaczek ;c
28.01.2014
http://amxx.pl/topic...nia/#entry83575
czyli w twoim wypadku
this - atakowany gracz
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Rivit
28.01.2014
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Mozna jeasniej te 2?
CZyli jak chce pobrac id gracza atakujacego to wybieram kid?
Niide
28.01.2014
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Mozna jeasniej te 2?
CZyli jak chce pobrac id gracza atakujacego to wybieram kid?
Tak.
Niide
29.01.2014
jeśli kid to gracz zazwyczaj idinflictor to również id atakującego, wyjątek stanowi granat: w tym przypadku idinflictor to indeks bytu granatu
w przeciwnym razie (!is_user_connected(kid)), idinflictor może być bytem typu trigger_hurt lub po prostu 0