←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Wyjasnienie parametrow Ham_Ta...


Best Answer Misiaczek ;c 28.01.2014 12:01

http://amxx.pl/topic...nia/#entry83575

 

czyli w twoim wypadku

 

this - atakowany gracz
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Go to the full post
Locked

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 28.01.2014

Witam.

Moglby ktos wyjasnic mi pierwsze 3 parametry tej funkcji?

publicTakeDamage(this, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)

Quote

  • +
  • -
Best Answer Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 28.01.2014

http://amxx.pl/topic...nia/#entry83575

 

czyli w twoim wypadku

 

this - atakowany gracz
idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia
Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 28.01.2014


idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia

 

Mozna jeasniej te 2?

 

CZyli jak chce pobrac id gracza atakujacego to wybieram kid?

Quote

  • +
  • -
Niide's Photo Niide 28.01.2014

 


idinflictor - byt zadający obrażenia
kid - byt powodujący obrażenia

 

Mozna jeasniej te 2?

 

CZyli jak chce pobrac id gracza atakujacego to wybieram kid?

 

 

Tak.

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 28.01.2014

to w takim razie co to jest idinflictor? Za co odpowiada?
Quote

  • +
  • -
Niide's Photo Niide 29.01.2014

 

 

jeśli kid to gracz zazwyczaj idinflictor to również id atakującego, wyjątek stanowi granat: w tym przypadku idinflictor to indeks bytu granatu 
w przeciwnym razie (!is_user_connected(kid)), idinflictor może być bytem typu trigger_hurt lub po prostu 0

 

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 30.01.2014

Nie bardzo rozumiem, ale dobra.

Quote
Locked