Mam kolejne małe pytanko. Weśmy np, że mam tablice:
new const TABLICA[][] = { "bca", "abc", "cba", }
Później zrobiłem menu, które dawało zmienną item do tablicy Tablica[33].
Tablica[id] = item;
Teraz co mam zrobić, jeśli chcę by np. dodać graczowi hp, ja pisałem takie coś:
if(Zmienna[attacker] = 2 && is_user_connected(attacker)) { set_user_health(attacker, get_user_health(attacker) + 10) }
Niestety takie coś nie działa. Myślałem, że skoro wstawię tą 2, to weżmie to drugą wartość z tablicy. Jednak po zabójstwie dodaje hp każdemu zabójcy, bez względu na tą tablicę. A ja chcę by można było zrobić tak, że jeśli tablica Zmienna[] ma wartość "abc" to wtedy dodaje sie mu hp. Jak mam zrobić takie coś?
PS. Wiem, że trochę to dziwnie napisałem, ale bardzo zależy mi na odpowiedzi.
Użytkownik Halucyn edytował ten post 27.01.2014 10:15