←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czym edytować plik .inl

  • +
  • -
T0mekVip - zdjęcie T0mekVip 25.01.2014

Witam, mam małe pytanie. Czy da się edytować plik .inl? Jeżeli tak, to czym? Czy trzeba będzie kompilować czy cokolwiek?

Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 25.01.2014

Tak, da się edytować, możesz je edytować choćby AMXX-Studio. Po edycji tego pliku musisz skompilować ponownie plugin, który go wykorzystuje.
Odpowiedz

  • +
  • -
T0mekVip - zdjęcie T0mekVip 25.01.2014

Edytowałem ten plik .inl, ale znów .sma bf2 nie chce się skompilować.

Odpowiedz

Gość_21977_* 25.01.2014

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania
Odpowiedz

Gość_21977_* 25.01.2014

Plik INL jest z reguły plikiem tekstowym.

W przypadku BF2 moda, jest to fragment kodu źródłowego (SMA).

Kod SMA został dla czytelności podzielony na wiele plików, które są przy kompilacji łączone w całość.

Miej więc na uwadze, że edycja pliku INL to edycja kodu źródłowego całego moda.

Jeśli kod w pliku INL będzie niepoprawny, to siłą rzeczy nie zrekompilujesz moda, gdyż jego kod źródłowy nie będzie poprawny.

 

smainlinlinl.png


Użytkownik Benio101 edytował ten post 25.01.2014 12:51
+ ryc.
Odpowiedz