Witam, mam małe pytanie. Czy da się edytować plik .inl? Jeżeli tak, to czym? Czy trzeba będzie kompilować czy cokolwiek?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 25.01.2014 11:20
#2
Napisano 25.01.2014 11:25
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 25.01.2014 11:38
Edytowałem ten plik .inl, ale znów .sma bf2 nie chce się skompilować.
#4 Gość_21977_*
Napisano 25.01.2014 12:45
Ten temat został przeniesiony z forum
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
#5 Gość_21977_*
Napisano 25.01.2014 12:47
Plik INL jest z reguły plikiem tekstowym.
W przypadku BF2 moda, jest to fragment kodu źródłowego (SMA).
Kod SMA został dla czytelności podzielony na wiele plików, które są przy kompilacji łączone w całość.
Miej więc na uwadze, że edycja pliku INL to edycja kodu źródłowego całego moda.
Jeśli kod w pliku INL będzie niepoprawny, to siłą rzeczy nie zrekompilujesz moda, gdyż jego kod źródłowy nie będzie poprawny.
Użytkownik Benio101 edytował ten post 25.01.2014 12:51
+ ryc.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:
Szukam ekipy do serweraNapisany przez DejV2212, 21.01.2024 |
|
||||
lista top 15 nie jest po kolei według fragówlista top 15 nie jest po kolei według fragów Napisany przez Gemowiec, 14.12.2023 |
|
||||
CS 1.6 Szukam plugin dający nóż dla każdego po zabiciu wszystkich graczyNapisany przez Moncler, 16.11.2023 |
|
||||
|
edit csstatsx_sqlNapisany przez kooomax, 14.07.2023 |
|
|||
Szukam magika od paintballmodaNapisany przez TotalQ, 03.07.2023 |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych