Prośba o 6 klas min. "Snajper"
BizoN_
24.01.2014
Witam tak jak w temacie. Proszę o klasy takie jak:
Snajper: 1/2 z AWP, 1/2 z noża
Hitman: Nie otrzymuje strzałów w głowę, ma elites +8dmg z nich
Sekundant: Posiada 2 miny (mają znikać w następnej rundzie) i p90 z którego ma dodatkowych 5dmg
Taktyk: Ma 1 teleport na runde i 1/5 z he. Broń to AUG
Wermachtowiec: Ma m3, m4, ak47. 1/6 z he.
Rebeliant: Ma 1/6 na odbicie pocisku i dodatkowe 10dmg z glocka.
Statystyki i opisy mogę sobie sam dodać. Z góry dziękuje.
QuatZo
28.01.2014
Snajper:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <amxmisc> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QuatZo"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id, wartosc) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }