←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o 6 klas min. "Snajper"

  • +
  • -
BizoN_'s Photo BizoN_ 24.01.2014

Witam tak jak w temacie. Proszę o klasy takie jak:

 

Snajper: 1/2 z AWP, 1/2 z noża

Hitman: Nie otrzymuje strzałów w głowę, ma elites +8dmg z nich

Sekundant: Posiada 2 miny (mają znikać w następnej rundzie) i p90 z którego ma dodatkowych 5dmg

Taktyk: Ma 1 teleport na runde i 1/5 z he. Broń to AUG

Wermachtowiec: Ma m3, m4, ak47. 1/6 z he.

Rebeliant: Ma 1/6 na odbicie pocisku i dodatkowe 10dmg z glocka.

 

 

Statystyki i opisy mogę sobie sam dodać. Z góry dziękuje. ^^

 

 

Quote

  • +
  • -
Danio7's Photo Danio7 27.01.2014

Wermachtowiec

Attached Files

Quote

  • +
  • -
QuatZo's Photo QuatZo 28.01.2014

Snajper:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Snajper";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QuatZo");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id, wartosc)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
Quote