Tak jak w nazwie tematu, czym się to różni. Czy żeby wykonać set_user_gravity trzeba użyć get_user_gravity?
I co oznacza (index)?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.01.2014 01:25
Tak jak w nazwie tematu, czym się to różni. Czy żeby wykonać set_user_gravity trzeba użyć get_user_gravity?
I co oznacza (index)?
Napisano 24.01.2014 06:47
index jest to byt, na którym wykonywane są polecenia, w tym przypadku jest to gracz.
set_user_gravity - ustawiasz grawitacje graczowi, czyli
set_user_gravity(id, 0.5)ustawi graczowi 400 grawitacji
Nie ma takiej funkcji jak get_user_gravity.
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 24.01.2014 09:06
set - ustawia , get - pobiera .
Jeśli chcesz Komuś Ustawić grafitacje to samo set wystarczy, jeśli chcesz dodać przyda się get (np grawitacja jako moc zależna od danej statystyki do diablo/coda czy innego moda gdzie są pukty do przydzielenia)
Napisano 24.01.2014 11:32
A jeśli chciałbym aby po wywołaniu komendy zmienić grawtację?
Nie bardzo rozumiem... zamiast index wpisujesz id.
#include amxmodx #include fun #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "sharkowy" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/graw","graw"); } public graw(id) set_user_gravity(id, 0.5); //po wpisaniu komendy masz 400 grawitacji
Jeżeli chcesz ustawić konkretną grawitacje, to nie musisz jej pobierać. Jeżeli chciałbyś odjąć grawitacje od obecnej jaką posiadasz, np. 700 to robisz w ten sposób:
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.5); //pobiera aktualną grawitacje gracza i odejmuje od n iej 0.5 (czyli 400) w efekcie masz 300 grawitacji
Użytkownik sharkowy edytował ten post 24.01.2014 11:37
Napisano 24.01.2014 11:58
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych