Jak dodać pojedynek na zabawach dla 2 osta...
Xims123
22.01.2014
Witam.Jak dodać w zabawach cypisa typu kd,wg itp pojedynek na pięści dla ostatnich 2 hp ?
Chodzi mi o to,że jak zostaja 2 ostatnie osoby to nawalają sie na piesci
Wytlumaczycie jak to zrobic ???
dasiek
24.01.2014
Xims123
30.01.2014
Hmm a dokładniej ? Jak zrobić żeby to się dokładnie wywoływało jak zostają już tylko 2 osoby.
Wielkie Jol
09.02.2014
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle;
W tym miejscu po id_deagle dopisujesz id_knife czyli
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_knife;
Następnie po
id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
dopisujesz
id_knife = jail_register_wish("Pojedynek na noze");
I po
else if(zyczenie == id_deagle) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE; MenuPojedynek(id); }
Dopisujesz
else if(zyczenie == id_knife) { pojedynek[0] = id; bronie_pojedynek = CSW_KNIFE; MenuPojedynek(id); }
To wszystko.
Xims123
10.02.2014
Tak chodzi o to,że jak zostaje 2 tt to usuwają im się bronie i muszą się bić na pięści
Wielkie Jol
12.02.2014
Nie wiem czy zadziała - w tym miejscu ścieżki do modeli rękawic bokserskich
new const gModelV[] = "models/jailbreak/v_rekawica.mdl"; new const gModelP[] = "models/jailbreak/p_rekawica.mdl";
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <engine> #include <jailbreak> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "[JB] Pojedynek Dwoch Wiezniow" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" new id_zabawa; new const gModelV[] = "models/jailbreak/v_rekawica.mdl"; new const gModelP[] = "models/jailbreak/p_rekawica.mdl"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1); id_zabawa = jail_register_game("Boks - 1 v 1"); } public plugin_precache(){ precache_generic(gModelV); precache_generic(gModelP); precache_generic("models/v_knife.mdl"); } public OnLastPrisonerShowWish(id) { if(jail_get_play_game_id() == id_zabawa){ OnRemoveData(id_zabawa); } } public OnRemoveData(day) { if(day == id_zabawa) { jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_god_ct(false); } } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { if(get_aliveplayersnum(1) > 3){ client_print(0, print_chat, "[BOKS] Boksowac moze sie tylko i wylacznie dwoch wiezniow!"); return PLUGIN_HANDLED } static szTime[12]; if(day == id_zabawa) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie bija sie do ostatniej kropli krwi", szTime, szTime); szInfo = "Dzisiaj jest Boks Dwoch Osob"; jail_set_prisoners_micro(true, true); jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[7] = 2; } return PLUGIN_CONTINUE } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawa) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { jail_set_prisoners_fight(true, false, false); } } public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); if(cs_get_user_team(iOwner) == CS_TEAM_T){ new wpnID = cs_get_weapon_id(wpn) if(wpnID == CSW_KNIFE){ set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"%s",gModelV) set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"%s",gModelP) } } } stock get_aliveplayersnum(team){ new maxPlayers=get_maxplayers(), aliveplayers; for(new i=1; i<=maxPlayers; ++i){ if(is_user_alive(i) && (!team || get_user_team(i)==team)){ ++aliveplayers; } } return aliveplayers; }
IceBaRa 13.02.2014
Mu nie chodzi o to widzal to na serwie naXego chodzi ze jak zostanie 2 ostatnich na KD i WG usuwaja im sie bronie i walcza na piesci