Jak dodać VIP'owi np.siekierę?
dawidxi 21.01.2014
Witam,
A więc nie wiem zbytnio jak by dodać VIP'om na serwerze, model siekiery do rąk.Osobny model VIP'a już mam, ale chciałbym by przy każdym zrespieniu się na mapie również była w ręku siekiera.Z góry dzięki za pomoc.
Chodzi o tą siekierę:
http://cs.gamebanana.com/skins/124881
RasiaQ
21.01.2014
Patryk:D
21.01.2014
pod define dodajesz:
#define V_MODEL "models/v_model.mdl"
#define P_MODEL "models/p_model.mdl"
w plugint_init:
dodajesz
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");
W public plugin_precache(){ dodajesz:
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_MODEL);
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_MODEL);
Na sam koniec dodajesz:
public Event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!g_Vip[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weaponID = read_data(2);
if(weaponID != CSW_KNIFE)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
P.S
Sorry, nie przeczytałem posta up, jak coś to proszę o usunięcie.
+ do autora było to w jakimś vipie na forum.
Edited by Patryk:D, 21.01.2014 20:59.
KillerBee 21.01.2014
to juz lepiej zrobic tak aby model wczytywal sie tylko dla noza bez non stopowego sprawdzania trzymanej broni
zamiast
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");
dac
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1","2=29");
i usunac
new weaponID = read_data(2); if(weaponID != CSW_KNIFE) return PLUGIN_CONTINUE;
oraz zamienic
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!g_Vip[id]) return PLUGIN_CONTINUE;
na
if(!is_user_alive(id) || !g_Vip[id]) return;
i usunac ostatni return
dawidxi 22.01.2014
Dobrze to zrobiłem w takim razie?
Plugin się skompilował, ale podczas tego procesu wystąpiły chyba 3 błędy?
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team vip.sma(222) : warning 217: loose indentation vip.sma(224) : warning 217: loose indentation vip.sma(266) : warning 215: expression has no effect Header size: 2468 bytes Code size: 11416 bytes Data size: 3444 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 33712 bytes 3 Warnings. Done.
Attached Files
Edited by dawidxi, 22.01.2014 18:58.