Poszukuj臋 pluginu ze za pomoc膮 komendy mo偶na przenosi膰 level na inn膮 klas臋 szuka艂em w google ale co jedynie znalaz艂em to bez sma.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWI膭ZANE] [Szukam] Pluginu /przenies level na inna klase
Najlepsza odpowied藕 Mister Silenzo, 20.01.2014 22:14
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <tutaj_include> // musisz podac nazwe include, gdyz nie widzialem go w temacie XD public plugin_init() { register_plugin("Przenies lvl klasy", "1.0", "Mister Silenzo") register_clcmd("say /przenies", "wybierz_klase"); register_clcmd("say_team /przenies", "wybierz_klase"); } public wybierz_klase(id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(cod_get_user_coins(id) >= 15000) { new tytul[64], nazwa_klasy[256]; format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++) { cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255) menu_additem(menu, nazwa_klasy) } menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci monet!"); return PLUGIN_HANDLED; } public wybierz_klase_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } new klasa[2][65]; new exp = cod_get_user_xp(id); new coiny = cod_get_user_coins(id); cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), klasa[0], 64); cod_set_user_xp(id, 0); cod_set_user_class(id, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(id, exp); cod_set_user_coins(id, coiny-15000); client_print(id, print_chat, "Przeniosles sobie lvl z klasy %s na klase %s za 15000 monet!", klasa[0], klasa[1]); return PLUGIN_CONTINUE; }Prosz臋, tak jak chcia艂e艣, koszt 15000 monet Przejd藕 do postu
#1
Napisano 20.01.2014 21:15
#2
Napisano 20.01.2014 21:18
Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nak艂adaj膮c has艂o na serwer.
Zlecenie Zab贸jstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdob膮d藕 punkty, a nast臋pnie wydaj je na dodatki, kt贸re pozwol膮 ci skuteczniej i szybciej wykonywa膰 zlecenia.
#3
Napisano 20.01.2014 21:23
loser.....
Chcia艂em /przenies 偶eby gracze mogli sobie przenosi膰.
#4
Napisano 20.01.2014 21:33
#include <amxmodx> #include <codmod> public plugin_init() { register_plugin("Przenies lvl klasy", "1.0", "Mister Silenzo") register_clcmd("say /przenies", "wybierz_klase"); register_clcmd("say_team /przenies", "wybierz_klase"); } public wybierz_klase(id) { new tytul[64], nazwa_klasy[256]; format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++) { cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255) menu_additem(menu, nazwa_klasy) } menu_display(id, menu); } public wybierz_klase_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } new klasa[2][65]; new exp = cod_get_user_xp(id); cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), klasa[0], 64); cod_set_user_xp(id, 0); cod_set_user_class(id, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(id, exp); client_print(id, print_chat, "Przeniosles sobie lvl z klasy %s na klase %s", klasa[0], klasa[1]); return PLUGIN_CONTINUE; }Prosz臋, powinno dzia艂a膰, nie sprawdza艂em, ale wygl膮da dobrze.
U偶ytkownik Mister Silenzo edytowa艂 ten post 20.01.2014 21:39
Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nak艂adaj膮c has艂o na serwer.
Zlecenie Zab贸jstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdob膮d藕 punkty, a nast臋pnie wydaj je na dodatki, kt贸re pozwol膮 ci skuteczniej i szybciej wykonywa膰 zlecenia.
#5
Napisano 20.01.2014 21:46
Soory, ponios艂o mnie troch臋
Da艂o by rad臋 przerobi膰 偶e za 15k monet mo偶na by艂o by przenie艣 sobie level ?
#6
Napisano 20.01.2014 21:48
U偶ytkownik Mister Silenzo edytowa艂 ten post 20.01.2014 21:48
Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nak艂adaj膮c has艂o na serwer.
Zlecenie Zab贸jstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdob膮d藕 punkty, a nast臋pnie wydaj je na dodatki, kt贸re pozwol膮 ci skuteczniej i szybciej wykonywa膰 zlecenia.
#7
Napisano 20.01.2014 22:07
#8
Napisano 20.01.2014 22:14 Najlepsza odpowied藕
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <tutaj_include> // musisz podac nazwe include, gdyz nie widzialem go w temacie XD public plugin_init() { register_plugin("Przenies lvl klasy", "1.0", "Mister Silenzo") register_clcmd("say /przenies", "wybierz_klase"); register_clcmd("say_team /przenies", "wybierz_klase"); } public wybierz_klase(id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(cod_get_user_coins(id) >= 15000) { new tytul[64], nazwa_klasy[256]; format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++) { cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255) menu_additem(menu, nazwa_klasy) } menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci monet!"); return PLUGIN_HANDLED; } public wybierz_klase_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } new klasa[2][65]; new exp = cod_get_user_xp(id); new coiny = cod_get_user_coins(id); cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), klasa[0], 64); cod_set_user_xp(id, 0); cod_set_user_class(id, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(id), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(id, exp); cod_set_user_coins(id, coiny-15000); client_print(id, print_chat, "Przeniosles sobie lvl z klasy %s na klase %s za 15000 monet!", klasa[0], klasa[1]); return PLUGIN_CONTINUE; }Prosz臋, tak jak chcia艂e艣, koszt 15000 monet
U偶ytkownik Mister Silenzo edytowa艂 ten post 20.01.2014 22:15
Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nak艂adaj膮c has艂o na serwer.
Zlecenie Zab贸jstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdob膮d藕 punkty, a nast臋pnie wydaj je na dodatki, kt贸re pozwol膮 ci skuteczniej i szybciej wykonywa膰 zlecenia.
#9
Napisano 20.01.2014 22:17
Dzi臋kuje serdecznie zaraz sprawdz臋 i jak b臋dzie poprawnie dzia艂a艂o to wynagrodz臋 odpowiednio
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0
0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych