Jak ustawic np. w kodzie vipa aby granat he wybuchal od razu po walnieciu w ziemie ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak ustawic aby he szybciej wybuchalo ?
Temat rozp.
Atroven
, 20.01.2014 20:36
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 20.01.2014 20:36
#2
Napisano 20.01.2014 21:15
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_Vip[33]; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); register_forward(FM_SetModel, "Fw_NadeModel", 1); RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Fw_NadeThink"); } public client_authorized(id){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; } public client_disconnect(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public Fw_NadeThink(nade){ if(pev_valid(nade) && grenade_type(nade) == 3){ set_pev(nade, pev_flags, FL_ONGROUND); } } stock grenade_type(index){ new g_Class[9]; pev(index, pev_classname, g_Class, charsmax(g_Class)); if(!equal(g_Class, "grenade") || get_pdata_int(index, 96) & 1 << 8){ return 0; } new g_Bits = get_pdata_int(index, 114); if(g_Bits & 1 << 0){ return 1; } else if(!g_Bits){ return 2; } else if(g_Bits & 1 << 1){ return 3; } return 0; } public Fw_NadeModel(nade, NadeModel[]){ if(pev_valid(nade)){ new g_Nade = grenade_type(nade); new id = pev(nade,pev_owner); if(g_Nade && is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ switch(g_Nade){ } } } } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id); }
masz nazwij to vipnade.sma i skompiluj potem wrzuc na serwer i każdy z flagą t będzie miał od razu wybuchający granat po zetknięciu z ziemią
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych