[ROZWIĄZANE] zmienne w nowym menu (zmienia...
Najlepsza odpowiedź DarkGL 20.01.2014 14:05
jak dodam tam zmienne to wywala błąd.
gdzie ?
Zformatuj tekst w menu przed dodanie go do menu
Przejdź do postu
Rivit
19.01.2014
witam.
Chcialem stworzyc menu dotyczace vote.
Dzialanie pluginu:
zaczyna sie vote
wybieram tak (nie)
zwiekszam zmienna vote1 (vote2) o 1
zaraz jak wcisne klawisz odpowiadajacy za tak (nie) to pojawia sie menu w ktorym jest tylko tekst:
Tak (i w tym nawiasie liczba osob ktore zaglosowaly)
Nie (jak wyzej)
i teraz jak wyswietlic drugie menu ze zmieniajaca sie trescia? Task? Zmienne w menu?
Chcialem stworzyc menu dotyczace vote.
Dzialanie pluginu:
zaczyna sie vote
wybieram tak (nie)
zwiekszam zmienna vote1 (vote2) o 1
zaraz jak wcisne klawisz odpowiadajacy za tak (nie) to pojawia sie menu w ktorym jest tylko tekst:
Tak (i w tym nawiasie liczba osob ktore zaglosowaly)
Nie (jak wyzej)
i teraz jak wyswietlic drugie menu ze zmieniajaca sie trescia? Task? Zmienne w menu?
GwynBleidD
19.01.2014
Task musisz na pewno użyć i wyświetlać co np 1 sekundę na nowo każdemu użytkownikowi, który zagłosował menu z wynikami.
Rivit
19.01.2014
ale jak zamknac te wyniki?
Bo np.
Zaglosuje 1s przed koncem vote i bedzie mi sie wyswietlalo przez 10s (tyle trwa czas na vote)
Bo np.
Zaglosuje 1s przed koncem vote i bedzie mi sie wyswietlalo przez 10s (tyle trwa czas na vote)
GwynBleidD
19.01.2014
Poszukaj dobrze w bibliotekach AMXX, jest funkcja do zamknięcia użytkownikowi menu
DarkGL
20.01.2014
Ale jak dodac zmienna do menu?
Nie do końca wiem o co chodzi z tym pytaniem. Format ? Formatex ? Nadpisywanie menu
Rivit
20.01.2014
Chodzi o to jak wyświetlić w nowym menu takie cos:
Tak (%i)
Nie (%i)
jak dodam tam zmienne to wywala błąd.
Mógłbyś podać przykład samego menu (bez handlera), które wyświetla treść ze zmienna g_zmienna
Najlepsza odpowiedź
DarkGL
20.01.2014
jak dodam tam zmienne to wywala błąd.
gdzie ?
Zformatuj tekst w menu przed dodanie go do menu
Rivit
20.01.2014
Zformatuj tekst w menu przed dodanie go do menu
Jak to zrobic?
poprzez format lub formatex to wiem.
Ale jak go pozniej wsadzic do menu_additem (addtext)?
DarkGL
20.01.2014
Mister Silenzo
20.01.2014
#include <amxmodx> new g_zmienna[2], bool:zaglosowal[33]; public plugin_init() { register_plugin("test", "1.0", "Mister Silenzo"); register_clcmd("say /test", "Menu_"); } public Menu_(id) { new menu = menu_create("TEST", "Menu_H"); new napis[2][16]; format(napis[0], 15, "Tak (%i)", g_zmienna[0]); format(napis[1], 15, "Nie (%i)" , g_zmienna[1]); if(!zaglosowal[id]) { menu_additem(menu, napis[0]); menu_additem(menu, napis[1]); } else { set_task(1.0, "Wyswietl_menu", 53, .flags="b"); set_task(11.0, "Wylacz_wyswietlanie"); } } public Wyswietl_menu(id) { new menu = menu_create("TEST", "Menu_H"); new napis[2][16] format(napis[0], 15, "Tak (%i)", g_zmienna[0]); format(napis[1], 15, "Nie (%i)" , g_zmienna[1]); menu_addtext(menu, napis[0]); menu_addtext(menu, napis[1]); } public Wylacz_wyswietlanie() remove_task(53);Jak na moje to będzie coś takiego, ale jeżeli jest to totalną głupotą to proszę nie warnować ;/ Musisz sobie dorobić handler i w nim ustawić zaglosowal[id] na true i ponownie wywolac Menu_(id) aby odpalily sie taski (wiem, głupie bo można odpalić je w handlerze po wybraniu tak/nie, ale nie chciało mi się już przepisywać ). I dodaj sobie profilaktykę, czyli sprawdź czy jest podłączony, etc. (Ale chyba nie trzeba o tym przypominać )
Użytkownik Mister Silenzo edytował ten post 20.01.2014 16:34