←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę 0 5 Klas M.IN "Snajper"

  • +
  • -
RobieSerwerCOD - zdjęcie RobieSerwerCOD 19.01.2014

Nazwa: Snajper
Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP, Deagle

Opis: 200% Obrazen Z AWP(+INT), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

 

Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: M4A1, Deagle

Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).

 

Nazwa: Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Życie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie: M4A1, AK47, Deagle

Opis: Wymysl Opis.

 

Nazwa: Amadeusz
Inteligencja: 0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: 
USP
Opis: Zadaje 10+INT(5INT=1DMG) Obrazen Z USP. 

 

Nazwa: Wsparcie HE
Inteligencja: 0
Życie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: MP5, Deagle

Opis: Posiada 3HE.

 

 


Użytkownik RobieSerwerCOD edytował ten post 19.01.2014 00:24
Odpowiedz

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 19.01.2014

Wsparcie HE :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Wsparcie HE";
new const opis[]    = "Posiada 3HE.";
new const bronie    = (3<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Strzelec Wyborowy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
        
new const nazwa[]   = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[]    = "Brak";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = -38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


Klasy kompilujesz :

 

amxx.pl/kompilator

 

A jak nie widziałeś jeszcze takiego generatora to look:

http://amxx.pl/generator-klas/


Użytkownik Dziobak? edytował ten post 19.01.2014 02:28
Odpowiedz

  • +
  • -
Drago36 - zdjęcie Drago36 19.01.2014

Snajper:

Spoiler

 

@@

kolega UP zrobił ci źle działającą klasę

Wsparcie HE:

Spoiler

Użytkownik Drago36 edytował ten post 19.01.2014 10:17
Odpowiedz

  • +
  • -
RobieSerwerCOD - zdjęcie RobieSerwerCOD 19.01.2014

dziekuje ;), poprosilbym o resztę

Odpowiedz

Klqs - zdjęcie Klqs 19.01.2014

Komandos:

Spoiler

Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 13:06
Odpowiedz

  • +
  • -
RobieSerwerCOD - zdjęcie RobieSerwerCOD 19.01.2014

 

Komandos:

Spoiler

 

zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1 

 

Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle

Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).

Odpowiedz

Klqs - zdjęcie Klqs 19.01.2014

 

 

Komandos:

Spoiler

 

zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1 

 

Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle

Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).

 

 

http://scr.hu/1gm6/b4t5g
 a z tym 1/2 zaraz edytuje bo mi sie powalilo ;d

Ale z ppm normalnie?
 

Poprawiony komandos:

Spoiler

Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 13:35
Odpowiedz

  • +
  • -
RobieSerwerCOD - zdjęcie RobieSerwerCOD 19.01.2014

 

 

 

Komandos:

Spoiler

 

zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1 

 

Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle

Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).

 

 

http://scr.hu/1gm6/b4t5g
 a z tym 1/2 zaraz edytuje bo mi sie powalilo ;d

Ale z ppm normalnie?
 

Poprawiony komandos:

[spoiler]
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "1/1 z noża (LPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;



     if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2) && random_num(1,2) == 1)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    

    return HAM_IGNORED;

}

nie mozna komplitowa :D

 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Dziobak? - zdjęcie Dziobak? 21.01.2014

Komandos

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "1/1 z noża (LPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33]
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;



    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;


    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

    

    return HAM_IGNORED;

}
Odpowiedz

  • +
  • -
RobieSerwerCOD - zdjęcie RobieSerwerCOD 22.01.2014

z resztą sobie poradzilem, proszę o zamknięcie.


Użytkownik RobieSerwerCOD edytował ten post 22.01.2014 06:22
Odpowiedz