Proszę 0 5 Klas M.IN "Snajper"
RobieSerwerCOD
19.01.2014
Nazwa: Snajper
Inteligencja: 0
Życie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: AWP, Deagle
Opis: 200% Obrazen Z AWP(+INT), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: M4A1, Deagle
Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).
Nazwa: Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Życie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie: M4A1, AK47, Deagle
Opis: Wymysl Opis.
Nazwa: Amadeusz
Inteligencja: 0
Życie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie: USP
Opis: Zadaje 10+INT(5INT=1DMG) Obrazen Z USP.
Nazwa: Wsparcie HE
Inteligencja: 0
Życie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie: MP5, Deagle
Opis: Posiada 3HE.
Użytkownik RobieSerwerCOD edytował ten post 19.01.2014 00:24
Dziobak?
19.01.2014
Wsparcie HE :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Wsparcie HE"; new const opis[] = "Posiada 3HE."; new const bronie = (3<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Strzelec Wyborowy:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy"; new const opis[] = "Brak"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = -38; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
Klasy kompilujesz :
amxx.pl/kompilator
A jak nie widziałeś jeszcze takiego generatora to look:
http://amxx.pl/generator-klas/
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 19.01.2014 02:28
Drago36
19.01.2014
Snajper:
@@
kolega UP zrobił ci źle działającą klasę
Wsparcie HE:
Użytkownik Drago36 edytował ten post 19.01.2014 10:17
RobieSerwerCOD
19.01.2014
Komandos:
Spoiler
zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1
Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle
Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).
Klqs 19.01.2014
Komandos:
Spoiler
zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1
Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle
Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).
http://scr.hu/1gm6/b4t5g
a z tym 1/2 zaraz edytuje bo mi sie powalilo ;d
Ale z ppm normalnie?
Poprawiony komandos:
Użytkownik Klqs edytował ten post 19.01.2014 13:35
RobieSerwerCOD
19.01.2014
Komandos:
Spoiler
zrobiles 1/1 z lpm i dodales m4 a1
Nazwa: Komandos
Inteligencja: 5
Życie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie: Deagle
Opis: 1/2 Na Natychmiastowe Zabicie Z Noza(LPM).
http://scr.hu/1gm6/b4t5g
a z tym 1/2 zaraz edytuje bo mi sie powalilo ;dAle z ppm normalnie?
Poprawiony komandos:
[spoiler]/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "1/1 z noża (LPM)"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2) && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }nie mozna komplitowa
Dziobak?
21.01.2014
Komandos
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Komandos"; new const opis[] = "1/1 z noża (LPM)"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 40; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "klqs"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
RobieSerwerCOD
22.01.2014
z resztą sobie poradzilem, proszę o zamknięcie.
Użytkownik RobieSerwerCOD edytował ten post 22.01.2014 06:22