3 Klasy min. Assasin
BuckeR. 17.01.2014
1Klasa :
Nazwa : Assasin
Opis: szybki oraz ma 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności
Proszę o wgranie do niego tego modelu : GameBanana: Kfu's Ezio Auditore de Firenze (Skins > Counter Strike : 1.6 > Skins CT & T > Kfu's Ezio Auditore de Firenze)
Ustawiony na flage : A
(STATY PO 0)
2KLASA:
Nazwa : Predator
Opis: Ma AK47 + z niego [500dmg] , Deagle + z niego [300dmg],3 rakiety oraz 5 sek. Niesmiertelnosci
Proszę o wgranie do niego modelu : http://cs.gamebanana.com/skins/126880
Ustawiony na flage:A
(Staty po 0)
3KLASA
Nazwa : Teletubbis
OPIS: MA M4A1 + [690dmg] z niego , AutoBH, 1/3 z noża, 3 sek niewidzialności
Proszę o wgranie do niego modelu jednego obojentnie jakiego : http://cs.gamebanana.com/skins/122895
FLAGA :A
________________________________________________________________________
Z góry dziękuję
Użytkownik BuckeR. edytował ten post 17.01.2014 19:52
Dziobak?
17.01.2014
Proszę klase Predator:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> #include <fun> #define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Predator"; new const opis[] = "Ma AK47 + z niego [500dmg] , Deagle + z niego [300dmg],3 rakiety oraz 5 sek. Niesmiertelnosci"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[Predator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 500.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Próbowałem dodać modele ale nie wychodziło mi. Jak będę miał chwilę czasu to zrobię reszte klas.
Ender #
18.01.2014
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Assasin"; new const opis[] = "szybki oraz ma 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Ender #"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" ); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); static szModel[ ] = "models/player/assasin/assasin.mdl"; precache_model( szModel ); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) { client_print(id, print_chat, "[Assasin] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50); ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; } public fwSpawn_ModelGracza( id ) { if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] ) return; engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "assasin" ); }
Proszę Ten model wstaw do folderu cstrike/models i powinno działać Tylko zmień jego nazwę na "assasin"
Użytkownik Ender # edytował ten post 18.01.2014 14:43
network
18.01.2014
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_Assasin.sma(9) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(10) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(17) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(21) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(23) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(25) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(29) : error 021: symbol already defined: "cod_register_class"
codclass_Assasin.sma(34) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam"
codclass_Assasin.sma(38) : error 021: symbol already defined: "RegisterHam"
codclass_Assasin.sma(40) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(42) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(45) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(48) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(51) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(53) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(57) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(59) : error 010: invalid function or declaration
codclass_Assasin.sma(64) : error 054: unmatched closing brace
codclass_Assasin.sma(71) : error 017: undefined symbol "powr"
codclass_Assasin.sma(71) : error 017: undefined symbol "ci"
codclass_Assasin.sma(71) : warning 215: expression has no effect
codclass_Assasin.sma(76) : error 017: undefined symbol "ilosc_rakiet_gracza"
codclass_Assasin.sma(76) : warning 215: expression has no effect
codclass_Assasin.sma(76) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Assasin.sma(76) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Assasin.sma(76) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
24 Errors.
network
18.01.2014
Przepraszam za post pod potem lecz nie mogę edytować już wcześniejszego postu.. Zrobiłem klasę Assasin - bez 1/1 z noża posiada 3 rakiety ma 50/255 widzialności, ale udało mi sie opanować model asasina tu daje kod. Jeden plus tego iż klasa sie komplikuje i działa.
- Daje to dlatego że nie mam czasu na dokończenie klasy, a na szybko zrobiłem samą klasę z modelem, tak aby ktoś sobie przerobił to na co chce.
Model assasina umieszczamy w:
models/player/assasin/Assasin.mdl
Asasin sma - bez dodatków.
Użytkownik network edytował ten post 18.01.2014 20:10
He Is A Devil;D 18.01.2014
Assasin:
Użytkownik He Is A Devil;D edytował ten post 18.01.2014 23:35