←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Modyfikacja Ninjy

  • +
  • -
Kacper:D - zdjęcie Kacper:D 16.01.2014

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Ninja(Premium)";
new const opis[] = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac ";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

proszę o zrobienie tak aby ninjja mial grawitacje zawsze a nie tylko za pierwszym podskoczeniem 
i zeby nie miala glocka lub usp bo teraz ma :( 
a i zeby na kazdej rundzie zabijala na hita prawym a nie lewym

Odpowiedz

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 16.01.2014

Sprawdz

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Ninja(Premium)";
new const opis[]    = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac";
new const bronie    = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ostatnio_prawym[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
 
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
 
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
 
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Kacper:D - zdjęcie Kacper:D 16.01.2014

Niestety nie dziala :(

Odpowiedz

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 16.01.2014

Dokładniej co nie działa ? Bo nwm co poprawić w tej co ci wysłałem

Odpowiedz

  • +
  • -
Kacper:D - zdjęcie Kacper:D 16.01.2014

Jest tak jak bylo na poczatku czyli ma glocka/usp nie dziala grawitacja i zabija na hita z lewego :(

Odpowiedz

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 16.01.2014

A teraz?

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>
 
new const nazwa[]   = "Ninja(Premium)";
new const opis[]    = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
 
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwSpawned",1);
}
 
public fwSpawned(id){
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return ;
 
strip_user_weapons(id);
give_item(id,"weapon_knife")
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

Użytkownik GSE Rychu edytował ten post 16.01.2014 23:04
Odpowiedz

  • +
  • -
Kacper:D - zdjęcie Kacper:D 16.01.2014

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
ninja.sma(43) : warning 225: unreachable code
ninja.sma(48) : error 029: invalid expression, assumed zero
ninja.sma(48) : error 004: function "cod_class_disabled" is not implemented
ninja.sma(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
ninja.sma(55) : error 017: undefined symbol "TakeDamage"
ninja.sma(55) : error 017: undefined symbol "idinflictor"
ninja.sma(55) : fatal error 107: too many error messages on one line
 
Compilation aborted.
6 Errors.
 
Odpowiedz

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 16.01.2014

Sprawdz teraz

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <fun>
 
new const nazwa[] = "Ninja(Premium)";
new const opis[] = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new bool:ma_klase[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
 
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwSpawned",1);
}
 
public fwSpawned(id){
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return ;
 
strip_user_weapons(id);
give_item(id,"weapon_knife")
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Kacper:D - zdjęcie Kacper:D 16.01.2014

nie działa grawitacja po kilku skokach nie ma jej wcale bronie sa nadal usp jak sie jest w ct a glock jak w tt (ale te bronie sa na kazdej klasie a ja bym ich nie chcial wcale jak dana klasa ich nie ma)

Odpowiedz

Rychu :d - zdjęcie Rychu :d 16.01.2014

To użyj pluginu, który zablokuje Glocka i USP

Odpowiedz

  • +
  • -
Kacper:D - zdjęcie Kacper:D 16.01.2014

a podasz ten plugin ?

Odpowiedz

  • +
  • -
FarGoosiek - zdjęcie FarGoosiek 17.01.2014

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define IN_ATTACK2 (1<<11)// klawisz myszki ppm (prawy przycisk myszy)   

new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac";
new const bronie    = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
	
	
}
public CurWeapon(id)
{
	new weapon=get_user_weapon(id)
	if ((weapon != CSW_C4)  && (ma_klase[id] = true))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	}
}
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	set_user_gravity(id,0.50)
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	
	set_user_gravity(id,1.0)
	ma_klase[id] = false;
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	new button2 = get_user_button(idattacker);
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE &&(button2 & IN_ATTACK2) &&damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0){
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		set_user_health(this, 0)
	}
	return HAM_IGNORED;
}



Sprawdź ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
Kacper:D - zdjęcie Kacper:D 17.01.2014

Niestety nie dziala :(

Odpowiedz

  • +
  • -
network - zdjęcie network 17.01.2014

pomyliłem sie proszę o usunięcie postu .

 

 

przepraszam 


Użytkownik network edytował ten post 17.01.2014 18:12
Odpowiedz