Modyfikacja Ninjy
Kacper:D
16.01.2014
#includeproszę o zrobienie tak aby ninjja mial grawitacje zawsze a nie tylko za pierwszym podskoczeniem
#include
#include
#include
#include
#include
#include
new const nazwa[] = "Ninja(Premium)";
new const opis[] = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac ";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ostatnio_prawym[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}
public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}
i zeby nie miala glocka lub usp bo teraz ma
a i zeby na kazdej rundzie zabijala na hita prawym a nie lewym
Rychu :d 16.01.2014
Sprawdz
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Ninja(Premium)"; new const opis[] = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac"; new const bronie = (1<<CSW_KNIFE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
Kacper:D
16.01.2014
Jest tak jak bylo na poczatku czyli ma glocka/usp nie dziala grawitacja i zabija na hita z lewego
Rychu :d 16.01.2014
A teraz?
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <fun> new const nazwa[] = "Ninja(Premium)"; new const opis[] = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwSpawned",1); } public fwSpawned(id){ if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return ; strip_user_weapons(id); give_item(id,"weapon_knife") } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); }
Użytkownik GSE Rychu edytował ten post 16.01.2014 23:04
Kacper:D
16.01.2014
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
ninja.sma(43) : warning 225: unreachable code
ninja.sma(48) : error 029: invalid expression, assumed zero
ninja.sma(48) : error 004: function "cod_class_disabled" is not implemented
ninja.sma(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
ninja.sma(55) : error 017: undefined symbol "TakeDamage"
ninja.sma(55) : error 017: undefined symbol "idinflictor"
ninja.sma(55) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.
6 Errors.
Rychu :d 16.01.2014
Sprawdz teraz
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <fun> new const nazwa[] = "Ninja(Premium)"; new const opis[] = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwSpawned",1); } public fwSpawned(id){ if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return ; strip_user_weapons(id); give_item(id,"weapon_knife") } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 150.0/800.0); }
Kacper:D
16.01.2014
nie działa grawitacja po kilku skokach nie ma jej wcale bronie sa nadal usp jak sie jest w ct a glock jak w tt (ale te bronie sa na kazdej klasie a ja bym ich nie chcial wcale jak dana klasa ich nie ma)
FarGoosiek
17.01.2014
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> #define IN_ATTACK2 (1<<11)// klawisz myszki ppm (prawy przycisk myszy) new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Posiada tylko noz 1/1, zmniejszona grawitacja , prawie jej nie widac"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); } public CurWeapon(id) { new weapon=get_user_weapon(id) if ((weapon != CSW_C4) && (ma_klase[id] = true)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); set_user_gravity(id,0.50) ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); set_user_gravity(id,1.0) ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; new button2 = get_user_button(idattacker); if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE &&(button2 & IN_ATTACK2) &&damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0){ cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); set_user_health(this, 0) } return HAM_IGNORED; }
Sprawdź
network
17.01.2014
pomyliłem sie proszę o usunięcie postu .
przepraszam
Użytkownik network edytował ten post 17.01.2014 18:12