Zrobiłem ale nie da sie tego skomplikować bo wyskakują błędy,a dodatkowo nie wiem czy zadziała jak sie poprawi błędy. Ja nie umiem naprawić zbytnio..
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <ColorChat>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define CZAS_GODMOD 5 //ILE SEKUND MA TRWAC NIEWIDZIALNOSC
new const nazwa[] = "Porabany Drwal";
new const opis[] = "";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 &&
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/cod/w_drwal.mdl");
precache_model("models/cod/p_drwal.mdl");
precache_model("models/cod/v_drwal.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M3)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_drwal.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_drwal.mdl")
}
}
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}
wykorzystal[id] = true;
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
show_hudmessage(id, "~~Aktywowales moc~~^nMasz 5 sekund^nWyrznij przeciwnikow!");
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
set_user_footsteps(id, 1);
set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS_GODMOD)
message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
}
public ResetHUD(id)
{
wykorzystal[id] = false;
}