proszę o 3 klasy m.in. Komandor
Kefs
14.01.2014
Komandor
Opis: ak47, 2 skoki, ubranie wroga.
Staty: 10, 10, 10, 10
Wojskowy
Opis: 400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1
Staty: 5, 10, 15, 0
Legionista
Opis: strzelając w plecy zadaje 2x większe obrazenia, autobh, i Bron to co mają TT podobne do AUG z tym przybliżeniem
Staty: 5, 5, 10, 10
Dziobak?
14.01.2014
Komandor :
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Komandor"; new const opis[] = "ak47, 2 skoki, ubranie wroga."; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool: ma_klase[33]; new skoki[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Wojskowy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Wojskowy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Play" new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Wojskowy"; new const opis[] = "400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 0; new g_msg_screenfade; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random(6) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); return PLUGIN_CONTINUE; } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); }
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 14.01.2014 20:33