public replika(id){ if(ilosc_kukiel[id] < 1) { show_hudmessage(id,"[RAKANOTH] Wykorzystales wszystkie repliki.") return; } new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza); VelocityByAim(id, 50, VBA); VBA[2] = 0.0; for(new i=0; i < 3; i++) OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i]; if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0) { show_hudmessage(id,"[RAKANOTH] Muszisz postawic replike dalej!") return; } new model[55], Float:AngleKukly[3], SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence); SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly; entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54); entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly); AngleKukly[0] = 0.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla"); entity_set_model(ent, model); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly); entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_float(ent, EV_FL_health,200); entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES); entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0}); entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id); ilosc_kukiel[id]--; }
Wszystko śmiga ładnie pieknie ale denerwuje mnie tag mistach w tej lini
entity_set_float(ent, EV_FL_health,200);
i nie mam pojęcia jak to zmienić P