←  Prośby o Klasę/Item

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Item
[ROZWIĄZANE] Prośba o perk


Najlepsza odpowiedź FarGoosiek 12.01.2014 16:59

pod

 

new player_b_vampire[33] 

 

dodajesz

 

new wygrana_premium[33] 

 

potem w 

 

public reset_item_skills(id){

 

pod

player_b_vampire[id] = 0

dodajesz

wygrana_premium[id] = 0 

 

potem szkukasz 
public iteminfo(id)
 
i dodajesz za 
 
if (player_b_vampire[id] > 0) 
{
num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Kradnie ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>")
}
 
to
if (wygrana_premium[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM <br>")
}
 
 
potem w 
public award_item(id, itemnum)
 
dodajesz na koncu publica w zależnosci ile masz itemow za XX dodajesz nr case jaki ma mieć item
 
case XX:
{
player_item_name[id] = "VIP WIINING"
player_item_id[id] = rannum
wygrana_premium[id] = 1


show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM ",player_item_name[id],wygrana_premium)
}
 
Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Klopusig - zdjęcie Klopusig 12.01.2014

Chodzi mi o to żeby perk nic nie dawał nie ulepszał jeżeli chodzi o postać, żeby tylko w nazwie było "twojanazwa" i opis wygrałeś klasę premium zrób ss i odbierz klasę premium oraz żeby jego występowanie było bardzo rzadkie 

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź FarGoosiek - zdjęcie FarGoosiek 12.01.2014

pod

 

new player_b_vampire[33] 

 

dodajesz

 

new wygrana_premium[33] 

 

potem w 

 

public reset_item_skills(id){

 

pod

player_b_vampire[id] = 0

dodajesz

wygrana_premium[id] = 0 

 

potem szkukasz 
public iteminfo(id)
 
i dodajesz za 
 
if (player_b_vampire[id] > 0) 
{
num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Kradnie ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>")
}
 
to
if (wygrana_premium[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM <br>")
}
 
 
potem w 
public award_item(id, itemnum)
 
dodajesz na koncu publica w zależnosci ile masz itemow za XX dodajesz nr case jaki ma mieć item
 
case XX:
{
player_item_name[id] = "VIP WIINING"
player_item_id[id] = rannum
wygrana_premium[id] = 1


show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM ",player_item_name[id],wygrana_premium)
}
 

Użytkownik FarGoosiek edytował ten post 12.01.2014 17:02
Odpowiedz
Zablokowany