Chodzi mi o to żeby perk nic nie dawał nie ulepszał jeżeli chodzi o postać, żeby tylko w nazwie było "twojanazwa" i opis wygrałeś klasę premium zrób ss i odbierz klasę premium oraz żeby jego występowanie było bardzo rzadkie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Best Answer FarGoosiek, 12.01.2014 16:59
pod
new player_b_vampire[33]
dodajesz
new wygrana_premium[33]
potem w
public reset_item_skills(id){
pod
player_b_vampire[id] = 0
dodajesz
wygrana_premium[id] = 0
potem szkukasz
public iteminfo(id)
i dodajesz za
if (player_b_vampire[id] > 0) { num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Kradnie ") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>") }
to
if (wygrana_premium[id] > 0) { add(itemEffect,199,"WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM <br>") }
potem w
public award_item(id, itemnum)
dodajesz na koncu publica w zależnosci ile masz itemow za XX dodajesz nr case jaki ma mieć item
case XX: { player_item_name[id] = "VIP WIINING" player_item_id[id] = rannum wygrana_premium[id] = 1 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM ",player_item_name[id],wygrana_premium) }
1 reply to this topic
#1
Posted 12.01.2014 16:05
#2
Posted 12.01.2014 16:59 Best Answer
pod
new player_b_vampire[33]
dodajesz
new wygrana_premium[33]
potem w
public reset_item_skills(id){
pod
player_b_vampire[id] = 0
dodajesz
wygrana_premium[id] = 0
potem szkukasz
public iteminfo(id)
i dodajesz za
if (player_b_vampire[id] > 0) { num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Kradnie ") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga<br>") }
to
if (wygrana_premium[id] > 0) { add(itemEffect,199,"WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM <br>") }
potem w
public award_item(id, itemnum)
dodajesz na koncu publica w zależnosci ile masz itemow za XX dodajesz nr case jaki ma mieć item
case XX: { player_item_name[id] = "VIP WIINING" player_item_id[id] = rannum wygrana_premium[id] = 1 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: WYGRALES VIPA ZROB SCREANA I ZGLOS SIE NA FORUM ",player_item_name[id],wygrana_premium) }
Edited by FarGoosiek, 12.01.2014 17:02.
I love street workout <3
Also tagged with one or more of these keywords: item
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] Prośba o Perk Cod ModStarted by DoT3goFrytki, 12.04.2015 item, Klasa |
|
|||
Archy nie dają wyższego skoku oraz niewidzialność na nożu jest cały czasStarted by zwid114, 06.08.2014 archy, wyższy skok, item and 2 more... |
|
||||
Zombie Plague 5.0
Rozdzielne Ammopacki dla Ludzi i ZombieHuman Itemy za Human AP | Zombie Itemy za Zombie AP Started by Sooldierr, 15.04.2014 zombie plague 5.0, ammopacks, ap and 6 more... |
|
||||
|
COD 4001, itemy ze sklepiku..Started by JaKuBoOo, 02.04.2014 sklepik, item, zamiana, błąd |
|
|||
Zombie Plague 4.3
Podpalające AWPPodpala zombie, zadaje 3x wiekszę obrażenia, kolor kulek od strzałów Started by Drago36, 28.02.2014 zombie plague 4.3, podpalające and 7 more... |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users