←  Poradniki oraz Łatki

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Warcry dla klasy fala odpychająca ktora za...

  • +
  • -
FarGoosiek - zdjęcie FarGoosiek 09.01.2014

Witam, 
dziś przedstawie wam jak stworzyć falę która "wychodzi" od gracza odpychając wrogów w pobliżu i zadając im 40dmg. Użycie fali na (noż + r) raz na runde. Dizałało bez zarzutu stworzone było dla klasy barbarzyńca ;)
Fala wygląda mnie  tak: (nie miałem czasu aby zrobic inny screan wiec jest ten z testów i fala jest duża w rzeczywistości jest mniejsza;p)
thumb_amxx_1389219096__warcry.jpg
 
a więc zaczynamy 
 
Tworzymy nową zmienną:
new ilosc_fal[33];
 
gdzieś w 
 
public plugin_precache()
 
dodajemy
 
precache_sound("diablo/warcry.wav");
 
 
 
public ResetHUD(id)
 
przed 
if (is_user_connected(id))
 
dodajemy 
ilosc_fal[id]=1;
 
teraz gdzieś na końcu pluginu dodajemy
Spoiler

 

I teraz aby działało nam na to na nozu + r musimy dodać w 
 
 
public client_PreThink ( id ) 
 
pod
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){
		
		bow[id]++
		button[id] = 1;
		command_bow(id)
		
	}

To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)

if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){
		fala_odepch(id)
	}
Teraz krutkie objaśnienie 
 change_health(pid,-40,id,"")
- jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.
new origin[3], dist = 350
tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350 ;P
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;
siła odrzutu zależna od inteligencji 

 

Odpowiedz

  • +
  • -
aaaaaa - zdjęcie aaaaaa 22.03.2014

Masz tu plusik ode mnie .A moglbys jeszcze powiedziec jak zrobic zeby zwiekszyc ilosc uzyc np do 3 uzyc i mozna bylo uzywac co 15 sekund
Odpowiedz