[ROZWIĄZANE] BadEntityIndexofEdict() crash
Rivit
09.01.2014
Witam.
Mam wgrane na serwer (na new game) 180 pluginów (120 perkow).
Gdy wlaczam serwer wyskakuje blad BadEntityIndexofEdict() i serwer sie crash'uje.
Amxx 1.8.1
co oznacza ten crash?
Wadliwy plugin?
Mam wgrane na serwer (na new game) 180 pluginów (120 perkow).
Gdy wlaczam serwer wyskakuje blad BadEntityIndexofEdict() i serwer sie crash'uje.
Amxx 1.8.1
co oznacza ten crash?
Wadliwy plugin?
Rivit
09.01.2014
cod nowy nvault.
Reszta logu to zadne istotne info. Pokazuje ze dproto, amxx, hlds, metamod jest zaladowany itp.
I wtedy Fatal error badentityindexofedict().
W rlogach nie ma nic.
jak wywale all perki (3 zostawiam) i klasy (zostawiam 2) i dziala normalnie. 0 lagow wtedy ani nic.
Moze jakis wadliwy perk lub klasa? Co wogóle znaczy ten blad.
Reszta logu to zadne istotne info. Pokazuje ze dproto, amxx, hlds, metamod jest zaladowany itp.
I wtedy Fatal error badentityindexofedict().
W rlogach nie ma nic.
jak wywale all perki (3 zostawiam) i klasy (zostawiam 2) i dziala normalnie. 0 lagow wtedy ani nic.
Moze jakis wadliwy perk lub klasa? Co wogóle znaczy ten blad.
sebul
09.01.2014
Miałem podobny błąd, ale go nie rozwiązałem, bo występował on tylko na najnowszych binarkach, itp.
Wtedy znalazłem tylko coś takiego -> https://forums.allie...ad.php?p=574776 i wychodzi na to, że coś nie tak było z fakemetą i FM_TraceLine.
Wtedy znalazłem tylko coś takiego -> https://forums.allie...ad.php?p=574776 i wychodzi na to, że coś nie tak było z fakemetą i FM_TraceLine.
Rivit
09.01.2014
@up
juz pomagasz
@topic
binarki 5787 (chyba takie). Ale co moze byc nie tak z nia? I jak to naprawic?
juz pomagasz
@topic
binarki 5787 (chyba takie). Ale co moze byc nie tak z nia? I jak to naprawic?
Rivit
09.01.2014
w sieci znalazlem takie cos
moj angielski jest troche kulawy ale cos o uzywaniu przed precachowaniem.
This error occurs in Half-Life when something (model, weapon, sound, etc.) is attempted to be used before it is PRECACHED. Precaching loads things into memory so that they are ready to be used. Failure to PRECACHE something will cause this error to occur and will cause Half-Life to exit. See the ClientPrecache() function in client.cpp (in the dlls directory) for examples of how sounds and models are precached. See the W_Precache() function in weapons.cpp (in the dlls directory) for examples of how weapons and ammo are precached.
moj angielski jest troche kulawy ale cos o uzywaniu przed precachowaniem.
This error occurs in Half-Life when something (model, weapon, sound, etc.) is attempted to be used before it is PRECACHED. Precaching loads things into memory so that they are ready to be used. Failure to PRECACHE something will cause this error to occur and will cause Half-Life to exit. See the ClientPrecache() function in client.cpp (in the dlls directory) for examples of how sounds and models are precached. See the W_Precache() function in weapons.cpp (in the dlls directory) for examples of how weapons and ammo are precached.
Najlepsza odpowiedź
GwynBleidD
20.01.2014
Oznacza to tylko tyle, że próbujesz użyć jakiegoś modelu/sprite zanim wykona się plugin_precache. Upewnij się, że nie masz w jakimś głupim miejscu w pluginach stawiania modeli na mapie, co wykonuje się przed eventem plugin_precache.